Ducati 999 met veel carbon en termignoni uitlaat (Belgisch)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjool

MF veteraan
26 jun 2005
1.653
0
Meise - België
Wegens medische redenen zet ik mijn ducati te koop, hier zijn de details:
vraagprijs verlaagd

Belgische motor
Ducati 999 uit 2003, origineel biposto, maar monoseat met zwart aluminium subframe wordt er bijgeleverd (zie foto's)
nog geen 12000km

andere accessoires:
Termignoni uitlaat inclusief bochten met extra CPU, andere luchtfilter en met carbon hitteschild

overige carbon onderdelen:
hielplaatjes voor en achter
tandwielcover
luchtgeleiders voor
airducts
bescherming uitlaatbocht
spatbord achter
riemdeksel
koppelingsdeksel

Rode drukplaat met RVS veren, vijzen en zwarte schoteltjes
hoger schermpje, zonder de 3de lamp
alarm wordt erbij geleverd, met carbon plaat voor contactslot
inox carterbeschermer en dB-killers worden er ook bijgeleverd
alle originele onderdelen worden er bijgeleverd!

de motor heeft altijd binnen gestaan, in de zomer in de garage en in de winter in de warme living. Hij heeft ook altijd aan een druppellader gehangen wanneer er niet mee werd gereden. Alle facturen van onderhoud zijn aanwezig. Ik ben heel zuinig en nauwkeurig met mijn gerief, dus het is eraan te zien dat hij van een liefhebber is. Na het wassen werd hij ook iedere keer gewaxt, dus hij ziet nog steeds mooi rood, dat is niet altijd duidelijk op de foto's
meer foto's kan altijd op aanvraag

vraagprijs: 9000€ of te onderhandelen..
vraagprijs zonder accessoires: 8000€

Ik ben ook altijd te contacteren per mail op wim_scholiers@hotmail.com of GSM: 0499/23 88 72
full
 
Laatst bewerkt:
Jammer dit..., maar veel meer balen is de reden waarom! Wens je alle sterkte en hopelijk een zo volledig mogelijk herstel!

(ps: heb niet precies meegekregen hoe en wat, maar iets met lamme vlerk begreep ik en dan is een sportfiets idd vrijwel geen doen)


Subtiel schopje voor een fraaie fiets!

full
 
Gaat hij nu toch de deur uit dan ?
Succes met de verkoop !
Ik had een tijdje getwijfeld om hem weg te doen, omdat ik er niet zo veel meer mee reed, maar uiteindelijk heb ik het licht gezien en vond ik het zonde om hem weg te doen. Maar nu kan ik er gewoon helemaal niet meer mee rijden. Waarschijnlijk zelfs nooit meer op een superbike en dan kan ik hem maar beter nu wegdoen. Stel dat mijn schouder perfect geneest zou dit toch enkele jaren duren en tegen dan zal hij een groot onderhoud nodig hebben, nieuw rubber en eventueel nog meer kosten van het stilstaan. Zoals iemand in het ducati topic zei, staat hij inderdaad als een pronkstuk in mijn living.
 
Ik had een tijdje getwijfeld om hem weg te doen, omdat ik er niet zo veel meer mee reed, maar uiteindelijk heb ik het licht gezien en vond ik het zonde om hem weg te doen. Maar nu kan ik er gewoon helemaal niet meer mee rijden. Waarschijnlijk zelfs nooit meer op een superbike en dan kan ik hem maar beter nu wegdoen. Stel dat mijn schouder perfect geneest zou dit toch enkele jaren duren en tegen dan zal hij een groot onderhoud nodig hebben, nieuw rubber en eventueel nog meer kosten van het stilstaan. Zoals iemand in het ducati topic zei, staat hij inderdaad als een pronkstuk in mijn living.

Pijnlijk... dat zal de ouderdom zijn zeker ;)
Bij mij komt er nu mss op korte termijn een 999 *O*
 
aangezien ik nu ook slachtoffer ben geworden van de crisis, is de prijs verlaagd..
nu moet hij wel weg, eerst twijfelde ik nog
 
Laatst bewerkt:
Ik ga voorlopig niets los verkopen. De motor is denk ik interessanter als geheel en ook als ik hem niet verkocht krijg, hou ik liever alles bij
 
De vraagprijs is weer verlaagd en hij staat officieel weer te koop. Eventueel inruil met een luchtgekoelde 2-klepper is ook mogelijk. Mits opleg natuurlijk..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan