Ducati Bella Olanda 20 mei 2012

Panigale1199S

MF veteraan
19 jun 2010
1.557
0
Hoi Ducatisti,

Ook dit jaar ben ik van plan een rit te organiseren. Hoogstwaarschijnlijk wordt dit 20 mei. Het weekend na de Ducati clubraces dus. Jullie zullen misschien denken, dat is toch een zondag. Omdat ik dit jaar de rit wil laten starten vanuit Zeeland wil ik er een hotelovernachting met avondbuffet bij aanbieden. Dat betekent op 19 mei in de namiddag aankomst bij het hotel.

De volgende dag na het ontbijt vertrekken wij dan richting Zaltbommel en hebben wij aan het eind van de dag weer een BBQ. Meer informatie volgt.

Weet je nu al dat je mee wilt gaan? Aanmeldingen op mijn emailadres zijn nu al welkom.
Het maximum wil ik weer stellen op 35 Ducati's.

Groeten,

Patrick
 
Laatst bewerkt:
Ik maak alvast een lijst, want de eerste inschrijvers heb ik al.

Panigale1199S en DutchBunny
Rockcity en Lilian
Dacitu
gerwinp
 
Laatst bewerkt:
Inschrijvingen:

Panigale1199S en DutchBunny
Rockcity en Lilian
Dacitu
gerwinp
Ivo M
Siep59
 
Laatst bewerkt:
De rit vorig jaar was super gezellig en top georganiseerd!
Ik ga graag weer mee dus!
Patrick, Lilian heeft de nickname LilyJane op het Motor-Forum.
Als het goed is heeft ze haar eigen Monster op tijd voor de deur staan. Zo niet, huren we we 1!!

Super initiatief weer Patrick!
 
Inschrijvingen:

Panigale1199S en DutchBunny
Rockcity en LilyJane
dacitu
gerwinp
Ivo M
Siep59
PeterS4RS
Maykel
 
Laatst bewerkt:
Op dit moment al 10 Ducati's voor deze rit. Ik heb bezig met het hotel. Wordt vervolgd.
 
Hallo Patrick,

Leuk dat je het organiseert, vorig jaar was ook een succes.
Ik ben d'r weer bij
 
Inschrijvingen tot nu: 13

Panigale1199S en DutchBunny
Rockcity en LilyJane
dacitu
gerwinp
Ivanhoe
Siep59
PeterS4RS
Maykel
GKST
BA.
Steven
 
Laatst bewerkt:
Inschrijvingen tot nu: 14

Panigale1199S en DutchBunny
Rockcity en LilyJane
dacitu
gerwinp
Ivanhoe
Siep59
PeterS4RS
Maykel
GKST
BA.
Steven
fijnzo
 
Even het neusje van de zalm :)
full

full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Dank je, Bas. Wij hopen natuurlijk weer op mooi weer. Deze keer wordt het nog meer bijzonder. Eigenlijk wordt het een kort weekend met Ducati gekken, als je voor het hele pakket kiest. Mail volgt vanavond.
 
Hoi mede Ducatisti,

Wij hebben inmiddels 14 Ducati’s en vooralsnog zijn er dus nog wel een aantal plaatsen open.

Ik heb nu ook de gegevens van het hotel en daarmee kan ik nu ook de pakketprijs aan jullie doorgeven. Het was nog een heel gedoe, omdat men er achter kwam dat dit weekend het weekend na Hemelvaart is. Dit hield in dat men eigenlijk een minimum verblijf van 2 nachten eiste en ook een hogere kamerprijs hanteerde. Desondanks heb ik de tweedaagsverblijf eis kunnen laten vervallen en de normale kamerprijs kunnen bedingen voor onze groep.

Omdat ik nu vaste afspraken moet gaan maken voor het hotel, avondbuffet en de BBQ en natuurlijk jullie aandenken aan de rit, moet ik jullie ook gaan vragen om jullie deelname zeker te stellen.

Het is dus een Ducati rit met een andere insteek. Rijden met je Duc natuurlijk, maar ook met wat extraatjes. Wat krijgen jullie voor deze gezellige en bourgondische weekendtrip?

- goodie bag met aandenken aan de rit en enkele motorspulletjes.

- 1 hotelovernachting in een comfort kamer in Hotel Middelburg.

- avondbuffet Live Cooking
In de open keuken bereiden onze koks uw gerechten à la minute. Het eilandenbuffet biedt u daarnaast een ruime keuze uit voorgerechten, salades, verschillende koude en warme gerechten en desserts.
Het uitgebreide Live Cookingbuffet bestaat uit:
- Parade van diverse verrassende voorgerechten.
- Buffet met diverse knapperige salades.
- Wokbuffet
- Grillbuffet, waar diverse soorten vlees en vis à la minute voor u
worden gegrild.
- Smaakvolle warme vis- en vleesgerechten met bijpassende aardappel- en
groentegerechten.
- Dessertbuffet met tongstrelende zoetigheden en een variatie aan kazen.
- Drankenarrangement
Gedurende het Live Cookingbuffet (maximaal 3 uur) worden er
onbeperkt drankjes uit het binnenlands drankenassortiment geserveerd.
Dit assortiment omvat huiswijnen, bier van het vat, frisdranken,
vruchtensappen, port, sherry, vermouth, Hollandse likeuren, jenevers,
koffie en thee.

- Uitgebreid ontbijtbuffet.

- gezellige BBQ bij Ducati Zaltbommel met genoeg vlees en salades tot je niet meer kan.

De prijs voor dit alles is:
€ 220,00 op basis van een Comfort kamer en 2 personen.
€ 160,00 op basis van een Comfort kamer en 1 persoon.

De offerte voor de hotelkamers loopt tot 1 februari 2012 en ik zou dus graag van jullie voor die tijd willen weten of je wilt blijven overnachten en of je alleen komt. Tip: ben je met een vriend of vriendin en heb je geen bezwaar tegen een ‘vreemde’ op je kamer, dan kun je samen namelijk de kosten van de overnachting delen. Laat dat even weten, zodat ik jullie namen bij elkaar kan zetten.

Voor degene die niet willen overnachten is er ook de mogelijkheid om alleen de rit te doen met aansluitend de BBQ. Je krijgt dan ook de goodie bag met motorspulletjes en het aandenken aan de rit. Dat kost:
€ 20,00.

Voor al het bovenstaande geldt. Ik verdien er niets aan. Sterker nog, het kost mij alleen tijd en geld, maar dat heb ik er voor over als dit weekend een succes wordt. Het zou leuk zijn om de zaterdagavond ook met een aardige groep te zijn.
Laten wij er een mooi weekend van maken.

Graag jullie bericht voor 1 februari a.s.

Patrick
 
Inschrijvingen tot nu: 16 Ducati's

Panigale1199S en DutchBunny
Rockcity en LilyJane
dacitu
gerwinp
Ivanhoe
Siep59
PeterS4RS
Maykel
GKST
BA.
Steven
fijnzo
Fafkia en Ruthless
 
Laatst bewerkt:
Yeeuh....mijn eerste ritje is al gepland en dat terwijl ik nog Mo(ns)terloos ben....hahahaha....maar dat komt goed!!!

Ik heb er in ieder geval zin in!
 
Terug
Bovenaan Onderaan