Ducati M900 S.i.e (veel extra's)carbon hoge uitlaten te koop

Je zegt het zelf al...600 krijg je spijt van, dus die hoef ik niet.. ;)

Maar voor 3500 kun je geen 900 vinden en zeker geen injectie uitvoering! :}
Ik denk dat deze motor namelijk een behoorlijk scherpe prijs heeft. Uiteraard valt overal over te praten, maar geen 1500 euro. |(
Volgens mij was je ook degene die op MP 3500 geboden had, maar gisteren rond de tijd van je boevenstaande bericht je bod hebt ingetrokken.
Toch iets anders gevonden? O-)
 
Dan moet je doorsparen voor een 900 ;) de vraagprijs is deze monster echt waard ;)

PS, bij die van Renske zat je ookal te zeuren over de prijs, je wil zeker voor een dubbeltje op de eerst rij zitten |(

@Mariska: Ik zat helemaal niet te "zeuren" over de prijs bij Renske.
Ik had een serieus bod gedaan..mijn bod was net zo hoog als de prijs waar ie uiteindelijk ook voor weg is gegaan...dus leer eerst je feiten kennen voordat je iemand een zeur noemt a.u.b. ;)

Ik "zeur" ook niet over deze prijs hoor...:)
Hij zal het best waard zijn, maar bieden staat vrij toch? *D
En het doel van bieden is om uiteindelijk samen tot een voor beide acceptabele prijs te komen...of heb ik het mis? Als iedereen hier alles voor iemands vraagprijs koopt dan ben je ook niet slim volgens mij.

@Gribomba: Ik heb inmiddels het geld wel... ;)

Tevens een schopje voor deze motor... ;)
 
Laatst bewerkt:
Aangezien Renske niet echt blij was met jou bod (zo las ik het in het topic) nam ik aan dat je daar ook een onreeel bod hebt gedaan. Aangezien dat niet het geval blijkt heb ik niks gezegt en hoor je mij er ook niet meer over ;)

Maar als je een mooie rode monster 900 wil met veel opties en die ook nog eens goed is onderhouden zou ik eens gaan babbelen met de verkoper :Y

Ik had mijn oog eerst ook op deze laten vallen, maar ik ben toch maar voor een zwarte gegaan aangezien ik deze anders had moeten laten spuiten...
 
hahaha...ik dacht al zoiets Mariska...
Ik vind het alleen altijd zo raar dat mensen gelijk alles al "zeuren" zien..(net pesoonlijk naar jou toe hoor).
Zet of de bied optie op marktplaats uit of zet een vaste prijs neer denk ik dan. En zeg al helemaal niet dat er nog over de prijs gepraat kan worden denk ik dan..haha
Ik vind een bod van 3500 niet een schandelijk bod..ok wat aan de lage kant, maar echt schande is een bod van 2000 eu. ofzo.
Er gaan wel degelijk Monsters weg van dit type en bouwjaar voor rond de 3500 a 4000 (ja, met hetzeflde aantal km's en soortgelijke opties). Het is dan wel ff geduld hebben en zoeken, maar ok...

Maar ik denk dat als je wat wil verkopen en iemand een bod doet..ook al is het in de verkopersogen te laag...dan laat je dat even weten. Dan zeg je van joh bedankt voor je bod, maar helaas wat te laag ik wil ' m wel voor **** wegdoen en voor minder niet. Gewoon niet reageren op een niet belachelijk bod vind ik ook niet echt slim/netjes.
Maarja misschien heeft TS meer geluk met degene die 3800 heeft geboden op marktplaats... ;)
 
Laatst bewerkt:
Er gaan wel degelijk Monsters weg van dit type en bouwjaar voor rond de 3500 a 4000 (ja, met hetzeflde aantal km's en soortgelijke opties). Het is dan wel ff geduld hebben en zoeken, maar ok...

Ik ga zaterdag mijn Bella ophalen, maar ik kan nu al zeggen dat ik er veel meer voor heb betaald dan dat de vraagprijs van Rinie is. Die van mij heeft alleen minder km's gelopen.
Voor 3500 kun je er wel een uit 94 kopen, dr staat zelfs een hele mooie rode met enkele uitlaat voor die prijs...

Rinie, je vraagprijs is echt meer dan fair :)
 
.........

Maar ik denk dat als je wat wil verkopen en iemand een bod doet..ook al is het in de verkopersogen te laag...dan laat je dat even weten. Dan zeg je van joh bedankt voor je bod, maar helaas wat te laag ik wil ' m wel voor **** wegdoen en voor minder niet. Gewoon niet reageren op een niet belachelijk bod vind ik ook niet echt slim/netjes.... ;)

Ten eerste weet ik vrijwel zeker dat je geen injectie 900 voor 3500 kan vinden, maar dat terzijde.

Als iemand een reeel bod doet zal ik zeker reageren, maar een bod van 3500 is dat zeker niet! Reageren heeft m.i. geen zin omdat je er dan toch niet uit gaat komen (ook al kan er wel degelijk nog wat gepraat worden). Als de koper namelijk een serieuze koper zou zijn zou deze ook wel een serieus bod doen! :Y
 
Shit shit shit zeg dat je hem weg moet doen. Zal met pijn in je hart weg gaan....
Suc6

De pijn in mi'n hart was er eigenlijk al toen ik geen plaats meer voor hem/haar had en er zodoende steeds minder op kon rijden!
Maar thanks voor het medeleven!! ;)
 
Ten eerste weet ik vrijwel zeker dat je geen injectie 900 voor 3500 kan vinden, maar dat terzijde.

Als iemand een reeel bod doet zal ik zeker reageren, maar een bod van 3500 is dat zeker niet! Reageren heeft m.i. geen zin omdat je er dan toch niet uit gaat komen (ook al kan er wel degelijk nog wat gepraat worden). Als de koper namelijk een serieuze koper zou zijn zou deze ook wel een serieus bod doen! :Y

Precies, mensen die 1500 euro onder de vraagprijs bieden zijn in mijn ogen niet serieus. Mensen die gewoon even mailen komen een stuk serieuzer over...

maar voor 3500 kun je wel een monster uit 94 kopen met de zelfde kmstand, maar zeker geen een injectie model...

Maar nu weer verder met de verkoop *O*
 
Komt nog wel; geloof me maar :Y !

Spijt heb ik niet, maar als ik eens de mogelijkheid krijg om hem op een leuke manier in te ruilen voor een 900 doe ik het :)

De 600 houdt zich perfect binnen de bebouwde kom en dijkjes, maar op de snelweg is het toch niet echt ideaal en mis je toch wel wat vermogen en topsnelheid :)

En die droge koppeling moet er echt komen |( |( :+
 
Aangezien dit Monster nog steeds verlaten :Z in mijn schuur op een goed/leuk/aardig/wel motorrijdend baasje (M/V) wacht wil ik bij deze nog even een oproep doen.......


Zoals gezegd valt er over de prijs nog wel te praten dus doe ik bij deze mijn vraagprijs vast wat omlaag! Nu 4800! :Y
(wat dit tevens in ieder geval de goedkoopste injectie uitvoering van de M900 maakt -O- *O* :? !!)
 
Terug
Bovenaan Onderaan