Ducati Monster 900

Voorband is de nieuwe Michelin Pilot Road 2 :)
De 2 compound band dus.

De achterband is een Dunlop.
 
Laatst bewerkt:
pilot road 2
full
 
hele mooie motor, maar staat die linkeruitlaat nou zo scheef of ligt dat aan mij?

Het klopt dat deze iets wat schever staat maar op de foto ziet het er wel erg uit idd. Normaal gesproken valt het niet zo op eigelijk. Dit komt omdat de uitlaat eerst een high mount was en hiervan een low mount gemaakt is.
 
Nou, heren ik heb op deze motor geproefrijd en ik kan jullie vertellen dat deze motor er in het echt nog veel vetter uitziet dan op de foto.
en hij rijdt zonder dollen echt als een zonnetje
Als je naar een nette M900 op zoek bent, zou ik zeker eens gaan kijken.
 
:k die prijs voor een motor van die leeftijd & km stand :P

Iedereen weet hoe makkelijk het is om te rommelen met de KM standen bij motoren.
Deze kilometerstand staat geregistreerde bij verschilende dealers dus hiervan kan ik met 100% zekerheid zeggen dat dit de echte stand is en dit kan niet iedereen aantonen.. duzzzz...
 
Snelle reactie zeg...

Vraag uit nieuwsgierigheid: Waar gaat hij heen als je hem niet kwijtraakt? Zou zonde zijn als een opkoper ermee aan de haal gaat.

Succes nog met verkoop!

Ja ik zat toevallig achter me pc :)

Ik heb al geinformeerd bij dealers en ik krijg een mooie inruil prijs. Dus als ik hem niet kan verkopen voor dit bedrag dan gaat de duc voor langere tijd in de winterstalling totdat ik terug kom. Ik wil zelf eigelijk wel injectie/ S4 gaan rijden.
 
Nou, heren ik heb op deze motor geproefrijd en ik kan jullie vertellen dat deze motor er in het echt nog veel vetter uitziet dan op de foto.
en hij rijdt zonder dollen echt als een zonnetje
Als je naar een nette M900 op zoek bent, zou ik zeker eens gaan kijken.


Waarom heb je hem dan niet gekocht???
 
Terug
Bovenaan Onderaan