Ducati Monster "de Nuovo Mostro" parte 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
15 k is dat voor de nieuwe duc of doet alleen Ed dat ?

Mijne moet om de 10 k ben 6 k gewent van de jappen maar doe denk lekker de beurt om de 8k zelf en elk jaar sowieso
De riemen laat ik wel doen kost me maar 50 euro extra dan als ik het zelf doe + garantie er op.
 
Wat is jullie ervaring met crashpads? beschermen ze echt goed (met name de tank/eventueel high-mount uitlaten) of veroorzaken ze juist meer schade bij een glij partij?

Als ze goed zijn, ik heb ze nu gezien van LSL (paddestoel met plastic insert) en die van BikeDesign (zwarte dikkere doppen uit 1 geheel).

550D023_Hypermotard_vo_li.jpg

ducati-monster-620-m620_lz_2_1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wat is jullie ervaring met crashpads? beschermen ze echt goed (met name de tank/eventueel high-mount uitlaten) of veroorzaken ze juist meer schade bij een glij partij?

Als ze goed zijn, ik heb ze nu gezien van LSL (paddestoel met plastic insert) en die van BikeDesign (zwarte dikkere doppen uit 1 geheel).

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb weleens begrepen dat door een val op zo'n ding je frame kan krom gaan :?
 
Met omvallen is het ideaal maar als het ergens achter blijft hangen tjah..... idd from krom of dergelijke.
50-50 dus

Wat ik dus doe ik china blokken bestellen die zijn ideaal voor omvallen en denk voor een schuivertje.
Maar als je ergens achterhaakt breken ze wel , gezien het plastic brozer en zachter is dan ECHTE valblokken :)
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal, korte vraag voor de Monster 900ie (2002) van mijn vrouw:

- Welk type schijfremslot kunnen jullie het beste aanraden?

Meenemen dmv montage aan het frame? Heeft er iemand een goede tip mbt een compact (maar goed) slot? Of past er toch nog wel iets onder het zadel?

Thanks!! :} (ik had al wat gezien van Pro Tect, art4 voor +- 25/35 euro, maar er zijn best wat verschillende modellen: Schijfremsloten | Koop uw schijfremslot bij NH-motoren -geen aandelen- )

EDIT: oja, en heeft er iemand nog een origineel stuurkuipje (met ruitje) liggen in het zwart? 8-) (er zat namelijk een lelijk aftermarket flubberding op).


Stuurkuipjes :r
 
Hallo allemaal, korte vraag voor de Monster 900ie (2002) van mijn vrouw: welk type schijfremslot kunnen jullie het beste aanraden? Meenemen dmv montage aan het frame? Heeft er iemand een goede tip mbt een compact (maar goed) slot? Of past er toch nog wel iets onder het zadel?

Thanks!! :} (ik had al wat gezien van Pro Tect, art4 voor +- 25/35 euro, maar er zijn best wat verschillende modellen: Schijfremsloten | Koop uw schijfremslot bij NH-motoren -geen aandelen- )

EDIT: oja, en heeft er iemand nog een origineel stuurkuipje (met ruitje) liggen in het zwart? 8-) (er zat namelijk een lelijk aftermarket flubberding op).

ik heb dat slot links boven werkt prima en voor de WA plus goedgekeurt
 
15 k is dat voor de nieuwe duc of doet alleen Ed dat ?

Mijne moet om de 10 k ben 6 k gewent van de jappen maar doe denk lekker de beurt om de 8k zelf en elk jaar sowieso
De riemen laat ik wel doen kost me maar 50 euro extra dan als ik het zelf doe + garantie er op.


Ik haal dit van die site van Ducati.nl af.

Service intervals

Careful engineering and top-quality materials achieved amazing results. Scheduled valve clearance adjustment is every 30,000 km, and the oil change interval is every 15,000 km, providing greater ease and lower cost of ownership. This was made possible also by the improved combustion efficiency and lower operating temperatures of the new Testastretta 11° DS engine
 
Ik haal dit van die site van Ducati.nl af.

Service intervals

Careful engineering and top-quality materials achieved amazing results. Scheduled valve clearance adjustment is every 30,000 km, and the oil change interval is every 15,000 km, providing greater ease and lower cost of ownership. This was made possible also by the improved combustion efficiency and lower operating temperatures of the new Testastretta 11° DS engine

netjes hoor
 
Ik heb weleens begrepen dat door een val op zo'n ding je frame kan krom gaan :?

Mijn Monster heeft ook de Bikedesign valblokken (zaten er al op toen ik ze kocht), maar bij mijn garage heb ik een Paul Smart gezien die een flinke scheur heeft in het frame door het omvallen op de valblokken.
Die van mij gaan er dus binnenkort van af - vind het zonder ook mooier uit zien :-)

Liever een deuk in de tank dan een scheur in het frame.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan