Ducati Mostro 1100, Generazione Nuovo PARTE TRE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil ik een tussenoplossing voor mijn dB killers trouwens. Met dB killers erin, klinkt mijn fiets net even te braaf, met de killers eruit weer net even te hard. Gisteravond gereden en man mijn oren zoemen nu nog!

Ik merk alleen dat mijn fiets zonder dB Killers veel soepeler en sneller is, dat scheelt best veel met de dB killers erin.

(Lucy) Zou het afzagen van het dopje van de killers een veel betere doorstroming geven en dus ook beter vermogen?
 
Lucky ziet liever dat je de hele termi eraf zaagt ;)

Lekker eruit laten, ik rij mijn duucs altijd zonder en heb een goede passende helmen collectie.
Doppen heb ik overigens nooit gedragen, dat is voor de nieuwkomers en bestond in mijn tijd nog niet.

Hee...wat zeg je ??? :+
 
Wat is het beste? Spuiten of poedercoaten? Ik zie een hoop tegenstrijdige berichten op 't net '(


Nadeel van PC is is dat wanneer je banden wisselt de randen sneller kunnen breken omdat het zo hard is.
Krijg je lelijke plekken van.
Bij gespoten velgen is het makkelijker te herstellen maar dat is ook zachter.

Persoonlijk zou ik altijd voor spuiten kiezen ook vanwege de kwaliteitslook 8-)
 
Poedercoaten is (veel) harder, maar kan minder strak worden gemaakt als spuitwerk. Wil je bijvoorbeeld zwarte hoogglans velgen, dan kan het met poedercoaten wel redelijk, maar de kleur is minder intens, de afwerking is minder glad (meer kans op sinaasappeleffect) en daardoor komt de glans minder naar voren.


Ik wil twee kleuren hebben op mn velg dan zou spuiten beter zijn (strakker) dan poedercoaten? Wat een luxe probleem weer :Y
 
Ik wil twee kleuren hebben op mn velg dan zou spuiten beter zijn (strakker) dan poedercoaten? Wat een luxe probleem weer :Y

Dat is zeker strakker, maar ook kwetsbaarder.

Nu ben ik een vak-zeikerd, want poedercoaten geeft ook al een prima finish, maar ik vind lakwerk net iets mooier, mits goed gespoten.

Ga je voor zijdeglans of zelfs mat, dan zou ik in ieder geval de boel laten PC.
 
Dat is zeker strakker, maar ook kwetsbaarder.

Nu ben ik een vak-zeikerd, want poedercoaten geeft ook al een prima finish, maar ik vind lakwerk net iets mooier, mits goed gespoten.

Ga je voor zijdeglans of zelfs mat, dan zou ik in ieder geval de boel laten PC.


Ik vind dit wel mooi :Y



nu alleen nog ff een ripstriping vinden van ducati corse :]
 
Zeker prachtig!

Vind je voor Corse striping dit niet aardig:

146_1005_01+ducati_monster_art_02_logo+.jpg
 
Gewoon die doppen eraf zagen,is inderdaad beter voor je doorstroming :Y vind je hem dan nog te soft zaag er weer een stukje af,ga wel steeds ff rijden als je ze inkort want tijdens het rijden klink het anders dan dat je de brommert gewoon laat draaien 8-)
Wil ik een tussenoplossing voor mijn dB killers trouwens. Met dB killers erin, klinkt mijn fiets net even te braaf, met de killers eruit weer net even te hard. Gisteravond gereden en man mijn oren zoemen nu nog!

Ik merk alleen dat mijn fiets zonder dB Killers veel soepeler en sneller is, dat scheelt best veel met de dB killers erin.

(Lucy) Zou het afzagen van het dopje van de killers een veel betere doorstroming geven en dus ook beter vermogen?
 
Vind trouwens de nieuwe corse uitvoering met rood frame wel mooier staan, zie hier voor de kleurstelling:
full


Maarrrrrrrrrrr deze vinnik de mooiste combi :Y

full


en deze, en deze, deze, deze, deze...ja de Hailwood is ook errug mooi

full
 
Laatst bewerkt:
kom weer eens even zwaaien, weinig tijd de laatste tijd, druk op werk enzo...
auto is vorige week ook overleden, dus de monster krijgt zijn km's op het moment wel :]
maar niet echt een straf met dit weer

Groeten :W
 
Wat een rust hier!

Weet iemand waar ik voordelig een reservesetje db killers kan aanschaffen voor mijn Termi's?

Ik wil experimenteren met het maken van een semi db killer door de originele buis te vervangen door één met een grotere diameter.
 
Wat een rust hier!

Weet iemand waar ik voordelig een reservesetje db killers kan aanschaffen voor mijn Termi's?

Ik wil experimenteren met het maken van een semi db killer door de originele buis te vervangen door één met een grotere diameter.



Met mooi weer zit iedereen op de motor :]
 
Heeft niet veel zin :N gewoon inkorten :Y

Hmm, okee, ik had de theorie dat een groter gat de doorvoer zou kunnen verbeteren? Ik heb die doppen eraf gezaagd nu en qua geluid ietsje dieper dan met die lasdoppen, maar verwaarloosbaar. Wel merk ik meteen dat de flow beter is en dat hij een stuk beter trekt.

Waarom ze bij Termi dat niet direct doen is me een raadsel?
 
Hmm, okee, ik had de theorie dat een groter gat de doorvoer zou kunnen verbeteren? Ik heb die doppen eraf gezaagd nu en qua geluid ietsje dieper dan met die lasdoppen, maar verwaarloosbaar. Wel merk ik meteen dat de flow beter is en dat hij een stuk beter trekt.

Waarom ze bij Termi dat niet direct doen is me een raadsel?

Denk dat het met emissie van de motor te maken heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan