Ducati S2R Dark 2005

7 jan 2005
118
1
Puurs (BE)
Ducati Monster S2R Dark (800cc)

amper ingereden! (minder dan 5000km)
is van maart 2005

+ dark seat cover
+ ingekort (door ducati)
+ bar-end mirrors
+ carbon look pinkers
+ originele onderdelen (spiegels, pinkers en achterwerk)

Gekocht en onderhouden bij Ducati Antwerpen. Belgische motor.

In TOPconditie!
Weg wegens huisje, tuintje, kindje en geen tijd meer om te rijden...

Vraagprijs: 6750 euro.


right_side.jpg
 
succes met het verkopen van deze mooie motor


Dank je. Het is inderdaad een mooie he...

M'n vrouw rijdt niet meer sinds ze zwanger geweest is. Dus moet er een motor weg. Aangezien de hare zich nog tot duo rijden leent en de mijne niet echt heb ik besloten om deze dan maar weg te doen...

Met de nodige spijt uiteraard. Maar ja, om vooruit te geraken in 't leven moet je af en toe eens een beetje gas terugnemen. En met deze diepfilosofische noot besluit ik m'n berichtje ;-)
 
Laatst bewerkt:
Zonde dat je hem weg doet ;(

Je was de eerste met een S2R hier op motor-Forum O-)

Succes met de verkoop *D
 
Prachtige motor. Ik heb zaterdag mijn eerste motorrijles en rij daarna door (voorlopig nog met de wagen :) naar de Ducati opendeur in Deurne (wat achter mijn hoek is). Had het nu een mooi monstertje 695 geweest (wat ik denk dat voor een beginneling een leuke motor is), had ik je wel een bod willen doen.

Veel succes met de verkoop !

Greet(s)
 
Hey Gribomba, voor 3 bollekes wil ik dit knap ding wel voor de deur hebben staan :) maar 't is nu net ietsjes meer en ik moet eerst toch wel wat proefrijden. Het zal ervan af hangen of dit beestje niet te krachtig is voor een groentje als ik.

Wat zijn jouw ervaringen met je Monster ?

Have a nice day

Greet(s)
 
Hey Gribomba, voor 3 bollekes wil ik dit knap ding wel voor de deur hebben staan :) maar 't is nu net ietsjes meer en ik moet eerst toch wel wat proefrijden. Het zal ervan af hangen of dit beestje niet te krachtig is voor een groentje als ik.

Wat zijn jouw ervaringen met je Monster ?

Have a nice day

Greet(s)

Een s2r 800 valt best mee voor een 'groentje'. En je hebt het voordeel dat je naarmate je het rijden wat beter onder de knie krijgt (pun intended) je er toch voldoende aan zal hebben om niet onmiddellijk op een zwaarder model te hoeven overschakelen.

@Carfixer; Tjah, 5000km op 2 jaar vind ik niet de moeite om te verzekeren... Er staat nog een Suzuki Bandit van de misses in mijn garage ook hoor. En binnen een jaar of 5 koop ik me misschien wel een Sport 1000 Monoposto ofzoiets ;-)
 
Hey Gribomba, voor 3 bollekes wil ik dit knap ding wel voor de deur hebben staan :) maar 't is nu net ietsjes meer en ik moet eerst toch wel wat proefrijden. Het zal ervan af hangen of dit beestje niet te krachtig is voor een groentje als ik.

Wat zijn jouw ervaringen met je Monster ?

Have a nice day

Greet(s)

Met 3 bollekes Koninck bedoelde ik het verschil in aantal cc's ;) ?!Denk zelf dat er niet zoveel verschil zit in de 695 en de S2R 800 qua rijden.Denk dat ze beiden even makkelijk te temmen zijn.....alles zit nl. in de rechterpol toch.Ik zie als heel groot voordeel dat de S2R een nieuwer model is en de 695 gewoon iets is geweest om de magazijnen van Ducati leeg te maken.....dus zal het nieuwere model straks als je 'm ooit nog in wilt ruilen op een snellere vanzelf de nu hogere investering waard zijn....

Mijn ervaringen met een monster zijn alleen maar positief,alleen maar lachen op zo'n ding.......heb een 900,S4 en nu een 1000 gehad.(De S4 is de voorloper van de S4R(s) en die was wel heel erg bruut;vond 'm zelf net iets te extreem).Imho maken de luchtgekoelde blokken elkaar niet zoveel,ze geven het vermogen allemaal mooi af zonder gemene happen naar de baas en dat is wel het belangrijkste denk ik als beginnend bestuurster,dus hoe hard je gaat ligt helemaal aan jezelf.....als ik zou moeten kiezen hoefde ik niet lang na te denken :N !

Salutjes :W
 
:9~

super mooie motor, die moet er bij mij ook nog eens komen als 2e motor :9

succes met de verkoop!
 
Hey Gribomba, bedankt voor de uitgebreide toelichting...ik heb nog zoveel te leren. Maar elk lesje hopelijk een stapje vooruit. Morgen dus mijn eerste les :9~ ik ben reuze benieuwd wat de motor met me doet want ik heb echt totaal geen ervaring, zelfs niet achterop :) ... ik breng morgen wel even verslag uit, tenminste als ik niet op mijn bek gegaan ben :)

Fijn weekend ! *O*
 
Hey Gribomba, bedankt voor de uitgebreide toelichting...ik heb nog zoveel te leren. Maar elk lesje hopelijk een stapje vooruit. Morgen dus mijn eerste les :9~ ik ben reuze benieuwd wat de motor met me doet want ik heb echt totaal geen ervaring, zelfs niet achterop :) ... ik breng morgen wel even verslag uit, tenminste als ik niet op mijn bek gegaan ben :)

Fijn weekend ! *O*

Maar als je op je bek gaat kun je toch nog wel typen..... _O- ?!T'amusement morgen hè :Y !

btw;volgens mij verpesten we iemand z'n verkooptopic maar allez,hij blijft zo wel bovenaan ;)
 
Laatst bewerkt:
inderdaad en bij deze nog een keertje zie ;-)

en wie weet ziet blue eyes het licht nog wel na zijn eerste les en koopt hij deze beestige motor!!! :]

heb via 2dehands.be iemand gehad die het lef had er 5000 euro voor te bieden -O-
 
Mijn fotootje is in de maak (te groot en moet dus geresized worden :)) Het is niet echt een sexy foto (sorry mannen :)) maar je ziet op zn minst dat het om een vrouwmens gaat ;)

Mijn eerste les was leuk... niet op mijn bek gegaan *O* maar was toch even wennen. Ik had steeds de neiging om mijn voeten te snel op de grond te zetten. Maar voor een eerste motor-ervaring viel het bijzonder goed mee. Alleen wat last in de schouders, waarschijnlijk iets te krampachtig gereden -O-

Daarna even langs Ducati Antwerpen gelopen. Daar stond mooi gerief natuurlijk :9~ maar het is allemaal veel te vroeg om nu al beslissingen te nemen. Ik moet echt eerst heel wat oefenen.

Ik vraag me alleen af hoe je als beginneling nu de juiste motor kan kiezen als je niet eerst uren gaat testrijden. Krijg je dat makkelijk, zo'n testrit van een paar uur ? Of zelfs een weekend ? Of is het blokje rond en gedaan ?


Greet(s)
 
Mijn fotootje is in de maak (te groot en moet dus geresized worden :)) Het is niet echt een sexy foto (sorry mannen :)) maar je ziet op zn minst dat het om een vrouwmens gaat ;)

Mijn eerste les was leuk... niet op mijn bek gegaan *O* maar was toch even wennen. Ik had steeds de neiging om mijn voeten te snel op de grond te zetten. Maar voor een eerste motor-ervaring viel het bijzonder goed mee. Alleen wat last in de schouders, waarschijnlijk iets te krampachtig gereden -O-

Daarna even langs Ducati Antwerpen gelopen. Daar stond mooi gerief natuurlijk :9~ maar het is allemaal veel te vroeg om nu al beslissingen te nemen. Ik moet echt eerst heel wat oefenen.

Ik vraag me alleen af hoe je als beginneling nu de juiste motor kan kiezen als je niet eerst uren gaat testrijden. Krijg je dat makkelijk, zo'n testrit van een paar uur ? Of zelfs een weekend ? Of is het blokje rond en gedaan ?


Greet(s)

vaudtje...... |(
 
Laatst bewerkt:
gribomba schreef op 24 maart 2007 @ 20:37:

[...]


Op z'n minst een paar uurtjes rondtoeren,zowel op de snelweg als binnendoor.Als je veel binnendoor gaat rijden is het wel belangrijk dat ie lekker licht schakelt en makkelijk hanteerbaar en wendbaar is.Ga je veel over de autostrada dan is het wel belangrijk dat je een beetje "uit de wind" zit.Zou eerst nogeens een paar lessen nemen om een "gevoel" te krijgen van wat er allemaal mogelijk is op een moto.....je voelt zelf wel of je iets als wel of niet prettig ervaart(zo heb ik voor ik een monster kocht een proefrit gemaakt op een Buell ;rijden keitof maar aan het gebonk onder het zadel irriteerde ik me mateloos dus geen Buell voor mij :N ;vindt ze wel nog steeds helemaal :9~ !).....toen toch maar een monster ;) !Maar het is hetzelfde als met de auto; leren rijden doe je toch pas als je je rijbewijs eenmaal hebt :Y .Op wat voor lesmoto rij je nu?

Goed weekend hè......
 
Laatst bewerkt:
Hoi Gri, altijd leuk om wat extra info te krijgen, thanks *O*

Ik krijg les op een CBR500. Vandaag 3 uurtjes maar we hebben een half uur met onze vingers staan draaien omdat de batterij plat was -O- gelukkig bood de instructeur meteen een gratis uurtje aan *O*

Ik heb nog 7 uurtjes les te gaan dus hopelijk heb ik tegen die tijd ook mijn theorie gehaald en kan ik beginnen proefrijden :]

De bedoeling is om enkel bij mooi weer te gaan rijden, dus zeker geen woon-werk. Een dagje naar zee of leuke ritjes in Nederland... gewoon lekker genieten, haren in de wind, zo vrij als een vogel...

Jij ook fijn weekend *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan