Bobbel
MF veteraan
Hallo,
Ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier in Engeland struikel je bijna over voordelig aangeboden gebruikte Ducati ST's. Vooral ST2's heb ik al voor £2000 (3000 euro of zo?) gezien, vaak zelfs bij dealers met complete onderhouds historie. Ik heb ooit een ST4 als leenmotor gehad en dat was een wolf in schaapskleding, geweldig ding gewoon!! Is er afgezien van het wat tamme uiterlijk een adder onder het gras waarom deze fietsen zo voordelig te krijgen zijn? (graag niet de opmerking dat alle Ducati's per definitie uit elkaar vallen zijn of ander vooroordelen).
En ook: is er een groot verschil in karakter tussen de 2-kleps ST2 (die ik nog nooit greden heb) en de 4-kleps ST4? En is de motor het enige verschil?
Dank alvast.
Ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier in Engeland struikel je bijna over voordelig aangeboden gebruikte Ducati ST's. Vooral ST2's heb ik al voor £2000 (3000 euro of zo?) gezien, vaak zelfs bij dealers met complete onderhouds historie. Ik heb ooit een ST4 als leenmotor gehad en dat was een wolf in schaapskleding, geweldig ding gewoon!! Is er afgezien van het wat tamme uiterlijk een adder onder het gras waarom deze fietsen zo voordelig te krijgen zijn? (graag niet de opmerking dat alle Ducati's per definitie uit elkaar vallen zijn of ander vooroordelen).
En ook: is er een groot verschil in karakter tussen de 2-kleps ST2 (die ik nog nooit greden heb) en de 4-kleps ST4? En is de motor het enige verschil?
Dank alvast.