ducati supermono kont gevraagd

mag het imitatie zijn? dan kan ik er wel aankomen.
het mag imitatie zijn ,heb je misschien een fototje voor ik 'ja ik wil' zeg het moet wel een schappelijk prijsje zijn ,heb ze ook al bij rico's racingrecearch gevonden voor een redelijke prijs

en bezorgde neef ik ga eerst kijken of hij er bij mij onder past zonder al te veel grote aanpassingen die niet onomkeerbaar zijn, past hij niet of niet zonder mijn frame aan bonken te zagen is hij voor jack in die van hem zitten schuren dus we hebben er zowiezo een nodig!

ik hoop dat je nu weer rustig kunt slapen :Y
 
het mag imitatie zijn ,heb je misschien een fototje voor ik 'ja ik wil' zeg het moet wel een schappelijk prijsje zijn ,heb ze ook al bij rico's racingrecearch gevonden voor een redelijke prijs

en bezorgde neef ik ga eerst kijken of hij er bij mij onder past zonder al te veel grote aanpassingen die niet onomkeerbaar zijn, past hij niet of niet zonder mijn frame aan bonken te zagen is hij voor jack in die van hem zitten schuren dus we hebben er zowiezo een nodig!

ik hoop dat je nu weer rustig kunt slapen :Y

ik werd vannacht nog badend in het zweet wakker... B|





:+
 
nee sorry heb geen foto, maar dan zou ik hem gewoon bij racing research halen, ken dat bedrijf,leveren goed spul. als je ducatieclub lid bent moet je dat er ff bij vermelden dan krijg je korting.(tip..)
 
Terug
Bovenaan Onderaan