Dunlop 205 Bandjes...?

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.787
150
A.
vraagje:

ik heb onder die blackbird voor en achter D205\'s zitten, wat mij opvalt is bij nat weer dat die band heel nerveus wordt als je over witte vlakken rijdt...of witte strepen op de weg...

heeft iemand ook ervaring met dit type band...want ik heb er niet zoveel vertrouwen in...(ben in staat om toch maar bt010 voor te laten monteren...

tips anyone?
 
Yep, Sterrendagen en stiekem mee trainen met toendertijd sportklasse A. :P
Scheivlak!!! :}
dat was indertijd met Bemelman en Flameling, toch? Sportklasse A en B had je toen. Later kwam er destandaard 750 klasse. Reed Pajic op zo´n standaard ding gewoon 1.46 weet ik nog. En dat is echt hard, die 1.56 van mij was voor mij al achtelijk goed. Wel een hoop van geleerd die sessies.
 
dat was indertijd met Bemelman en Flameling, toch? Sportklasse A en B had je toen. Later kwam er destandaard 750 klasse. Reed Pajic op zo´n standaard ding gewoon 1.46 weet ik nog. En dat is echt hard, die 1.56 van mij was voor mij al achtelijk goed. Wel een hoop van geleerd die sessies.

Idd, tot 600 cc was A, tot 1000 cc was B!
Flameling reed toen met een Kawa 1000 met wel +/- 140 pk de sterren van de hemel! Veel meer vermogen kon ECHT niet ,wisten we toen maar wat we nu weten :}
Zelf in \'87 m\'n eerste nieuwe motor gekocht, \'n FZ 750; dat kon niet meer beter, loopt,remt, stuurt als een scheermes (btw 1.53 op zandvoort), meer had men niet nodig, maar WIJSHEID komt met de jaren? Toch? (Ben zonet 41 geworden btw .
:} :]
 
Idd, tot 600 cc was A, tot 1000 cc was B!
Flameling reed toen met een Kawa 1000 met wel +/- 140 pk de sterren van de hemel! Veel meer vermogen kon ECHT niet ,wisten we toen maar wat we nu weten :}
Zelf in \'87 m\'n eerste nieuwe motor gekocht, \'n FZ 750; dat kon niet meer beter, loopt,remt, stuurt als een scheermes (btw 1.53 op zandvoort), meer had men niet nodig, maar WIJSHEID komt met de jaren? Toch? (Ben zonet 41 geworden btw .
:} :]
Ja mooie tijden toen, een maat van me had een FZ, ik op de gpz900. De FZ had een beter middengebied, je weet wel in 6 bij een bepaald bord gasgeven naastelkaar rijdend...........
En van harte! Ik hoop ook nog dit jaar 41 te worden
 
misc.php

ben ff aan het proberen................
 
:r
Ik heb een hekel aan dunlops...zeker bij nat wegdek zijn ze belabberd. Onder mijn R1 heb ik nou een setje 207 zitten, de wat sportievere versie, maar dan nog is het gewoon kut. Ik zou nooit zelf dunlops kopen...het is dat ze er al onder zaten en splinternieuw waren, maar ze gaan er af voor het seizoen begint...

Enne? Nog dezelfde mening toegedaan :?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
9
Weergaven
706
Anoniempje313
A
Reacties
2
Weergaven
2K
Reacties
3
Weergaven
906
Anoniempje313
A
Reacties
38
Weergaven
4K
Anoniempje313
A
Terug
Bovenaan Onderaan