Dunlop sportmax mutant

Biking

MF veteraan
18 sep 2001
2.600
0
Tegelen
Wie heeft ervaring met de bandjes uit de titel? Ze zijn alweer een goed jaar op de markt maar ik hoor er weinig over. Bij www.novarota.nl worden ze aangeboden en het lijken me leuke bandjes vooral omdat ik steeds vaker "offroad" (lees bos/zand paden ;) ) ga.

Oh ja, Heidenau K73 is dat wat?
 
Laatst bewerkt:
Wie heeft ervaring met de bandjes uit de titel? Ze zijn alweer een goed jaar op de markt maar ik hoor er weinig over. Bij www.novarota.nl worden ze aangeboden en het lijken me leuke bandjes vooral omdat ik steeds vaker "offroad" (lees bos/zand paden ;) ) ga.

Oh ja, Heidenau K73 is dat wat?

Hee Biking, Ben je weer op zoek naar een mooi bandje.
Of het wat is weet ik niet en ik vind hem best wel aan de prijs ook. Maar als die daarom 2 keer zo lang mee gaat valt het wel weer mee.

gr, Look.
 
Laatst bewerkt:
:W biking,

Deze band lijkt een beetje op een regenband van maxxis! ken de dunlops niet maar die soortgelijke maxxis banden(dus deze type banden) schijnen aardig goed te bevallen onder een SM.

Succes :W
 
Wie heeft ervaring met de bandjes uit de titel? Ze zijn alweer een goed jaar op de markt maar ik hoor er weinig over. Bij www.novarota.nl worden ze aangeboden en het lijken me leuke bandjes vooral omdat ik steeds vaker "offroad" (lees bos/zand paden ;) ) ga.

Oh ja, Heidenau K73 is dat wat?

Ik heb ze gehad... waren echte rampen banden :(

Ik had het gevoel dat ze niet goed warm werden.. en had dus niet het juiste gevoel voor in de bochten. Ik zelf heb ze vervangen voor Maxxis waar ik 110% tevreden over ben.
 
Welke maxxix heb je eronder liggen? De straatlegale intermediates? of wat anders?
 
ik zie trouwens dat je ook een mt03 hebt. Daar heb ik gisteren zo'n 200 km op rondgekacheld. Wat een leuk ding zeg! Wat vind je van die scorpion sync die daar onder liggen?
 
ik zie trouwens dat je ook een mt03 hebt. Daar heb ik gisteren zo'n 200 km op rondgekacheld. Wat een leuk ding zeg! Wat vind je van die scorpion sync die daar onder liggen?

Ruk... zelfde als de Dunlop banden... geen gevoel. Voor de gemiddelde motorrijder die Km wil maken geen probleem.
Ik heb er maar 1500km gereden en toen zat er een bout in de achterband.

Ik ben toen over gegaan opPilot power 2 en dat is een toppertje. Voorband is nog wel origineel en dat gaat wel redelijk, maar persoonlijk niet mijn band.

Ik heb op mijn Kawasaki standaard Dunlop gehad, maar was daar ook niet tevreden over. De noppenbanden plakte goed alleen waren na 2500Km compleet weg... toen maar overgegaan op een straat band van bridgestone, erg te vreden.

Banden blijven persoonlijk, ook qua motor, rijgedrag, en wat je er uiteindelijk mee wilt...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan