Duo achterop 25kW

Ik heb een kawa zx6r, ik rijd steeds vaker met mijn zusje achterop, dat gaat prima, maar zij is wel een licht meissie. Verder hebben ik nog geen mensen achterop gehad, omdat ik niet van die beweeglijke types achterop wil hebben.
 
Gaat een stuk makkelijker met iemand achterop, dus het zou moeten kunnen. ;)
:^ ik deed dat ook (xj600s), hoewel m'n vriendin eerst wel erg angstig was.
De vering zakte onmundig door en het rijdt niet echt fijn.

als ze nu op de fazer achterop zit, wil ze bijna niet meer anders :+
 
Nu net al even geoefend met.............. m'n moeder! :P

Maar qua snelheid lever je zowat niks in! Wil aardig doortrekken alleen zat m'n moeder achterop te schreeuwen dat ik 80 moest rijden :+

Alleen remmen is echt zwaaaaar bagger. Man je krijgt je toch een pleur gewicht in je rug, maar dat heeft natuurlijk niks met 25kW te maken. Ook sturen vond ik niet echt leuk meer.
 
ik moet zeggen dat met mn nieuwe WP voorvering, en de achterveer op zn hardst, het best leuk om iemand achterop te hebben.
 
Hij trekt iets minder hard op en de top ligt iets lager maar als er een lekker wijf achter op zit heb ik hier echt geen probleem mee.
Ik vind het alleen lastig als er iemand achter op zit en die gene klapt heel de tijd met zun helm tegen de mijne aan.
 
heeft iemand ervaring met een rs125 + passagier?
zo ja is het dan niet zo dat zelfs een lada met een 1.0 diesel motor je nog inhaalt?
 
Ik heb een cb500 25kw. Met iemand achterop trekt hij wel lekker, maar na de 120 km per uur wilt ie bijna niet meer. Laters '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan