duo zitje aprillia (gevonden)

tmoons

MF veteraan
7 jan 2004
4.373
158
Hieronder het oude berichtje....
Maar het is dus blijkbaar niet een onderdeel dat iemand heeft gemist ;)
ik ga binnenkort verhuizen en wil het niet mee verhuizen... ik kan me best voorstellen dat iemand met een appie... dit zitje wel kan gebruiken... even goed poetsen mogelijk spuiten..? op te halen in haarlem EO.


vandaag gevonden op deze lokatie:
https://goo.gl/maps/ngr5K
een duo kapje, ik gok een RSV mille, maar kan ook een andere italiaan zijn....

Haarlem-20140320-00801.jpg


Haarlem-20140320-00802.jpg

fotos tonen het niet goed, maar hij is wel overreden... :(

ligt nu in haarlem, maar rijdt morgen weer mee naar net aan de andere kant van het hek waar hij naast lag.
PM en hij komt weer naar de eigenaar terug.
 
Laatst bewerkt:
Ik had bedacht dat de eigenaar me precies kan vertellen wat daar achter zat.
Dat wat er achter zat, bevatte geen naam.
 
Ja, dat had ik ook. ik heb er achter gekeken opzoek naar de eigenaar, maar kwam alleen een leeuw, een faun, een weerwolf en een stel kinderen tegen.... :)

Nee, ik heb er ingekeken opzoek naar iets van de mogelijke eigenaar, maar aan gezien ik vermoed dat de eigenaar zelf precies weet wat er inzit, laat ik even in het midden wat ik aantrof.
 
ik weet niet of het om zelfde locatie gaat, maar een tijdje terug was iemand zijn duo cover kwijt, toevallig ook van een rsv
 
Vanmiddag / Vanavond rond 18.00 mijn duo cover verloren, ergens tussen Schiphol, klein stukje A4, A9 en dan de A2 tot afslag naar Breukelen. Iemand 'm toevallig gezien of er overheen gejakkerd met de auto of 'm op de motorkap gehad? Mocht iemand 'm heeeel toevallig gezien hebben, gaarne contact opnemen.

[afbeelding]

gaat om een andere locatie zie ik.
 
Die kerel is zijn kontje als bijna een half jaar kwijt... plus dat het een andere kleur/bestickering is.
 
nee, maar ik kan daar ook geen beheer-email adres vinden.
als er iemand hier lid is daar, be my guest om het daar te posten!
 
het ligt nog altijd hier... iemand moet toch met een gat op zijn/haar brommer zitten!?
 
Grote kans dat het niet van een MFer is toch??
Die weet niet van ons bestaan af en zal nooit op dit forum op zoek gaan naar zijn duo kapje
 
Die kans bestaat....
Maar er zitten hier wel een boel mensen die lid zijn van andere fora, ik ga er geheel vanuit dat deze aprillia liefhebbers dit berichtje daar verspreiden.

Dan is het bereik helemaal niet zo slecht dacht ik.... maar als hij hier over een weekje nog ligt, leg ik hem terug waar ik hem vond.
 
Ding ligt er nogsteeds...
heb modjes gevraagd om het naar "te koop overige" te verplaatsen en de titel te wijzigen in "af te halen voor weinig".
bij deze vast de voormelding ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan