Dutch Open Supermoto Valkenswaard met Gerald Delepine

Dit is ook niet normaal meer.....

3 motoren van bezoekers gestolen in Valkenswaard.

Gestolen: BMW R1200RT Valkenswaard

Nu snap ik het!!!!!! Toen ik uit valkenswaard vertrok (met m'n busje) zag ik allemaal politie lopen. Toen ik daar lang reed keken ze me heel bedenkelijk aan. Maar ik had m'n gordel om, reed niet te hard en zat niet te bellen. En zo'n crimieneel uiterlijk heb ik nou ook weer niet. Daarom mocht ik natuurlijk ook gewoon doorrijden. Maar nu snap ik wel wat die politie daar deed.
Harry bedank voor de uitleg.

gr, Look.
 
Geen crimineel uiterlijk, is weer wel crimineel dat je vaak komt kijken.....
En als we je zien lopen met je Al Capone zonnenbril, je opzichtig shirt van Van Meel motoren, je busje ?????????????NOUW?????????hihihi
Wel weer raar dat ze je niet effe aanhouden om effe te kijken, mag toch ?????. En die BMW ?? zie je echt niet 2 uur later op straat hoor, die wordt netjes opgeborgen voor een paar maandjes. plaatjes gewisseld en op de markt gezet.
Hebben we met een ander cluppie ook eeens gehad in Limburg, tijdens de koffie pauze. Hoppa Honda uit Duitsland foetsie........
Dat dievengilde hou ook Internet in de gaten en gaan gewoon effe kijken, er is altijd wel wat te halen...Onze Brommers gaan tijdens de manche's op slot hoor, op Industrieterrein race's...
En afgelopen zondag werdt je de kans geboden om je motor achter het hek te zetten, daar stond pa van Drunen zelf.......... ja als je dan je motor ergens anders zet, praat het niet goed hoor . Dat spul mot van je motor afblijven, maarja gelegenheid maakt de dief, maa het bljft wel zwaar klote voor je.........Gr: 242
 
[b]Geen crimineel uiterlijk, is weer wel crimineel dat je vaak komt kijken.....
En als we je zien lopen met je Al Capone zonnenbril, je opzichtig shirt van Van Meel motoren, je busje ?????????????NOUW?????????hihihi~[/b]
Wel weer raar dat ze je niet effe aanhouden om effe te kijken, mag toch ?????. En die BMW ?? zie je echt niet 2 uur later op straat hoor, die wordt netjes opgeborgen voor een paar maandjes. plaatjes gewisseld en op de markt gezet.
Hebben we met een ander cluppie ook eeens gehad in Limburg, tijdens de koffie pauze. Hoppa Honda uit Duitsland foetsie........
Dat dievengilde hou ook Internet in de gaten en gaan gewoon effe kijken, er is altijd wel wat te halen...Onze Brommers gaan tijdens de manche's op slot hoor, op Industrieterrein race's...
En afgelopen zondag werdt je de kans geboden om je motor achter het hek te zetten, daar stond pa van Drunen zelf.......... ja als je dan je motor ergens anders zet, praat het niet goed hoor . Dat spul mot van je motor afblijven, maarja gelegenheid maakt de dief, maa het bljft wel zwaar klote voor je.........Gr: 242

Ja, als ik agent was had ik mezelf ook even aangehouden. Het mag, en ik had het zeker niet vervelend gevonden. Sterker nog, dan had ik een beter iedee over de politie gekregen dan ik nu heb. Maar ja, voor de mensen die getroffen zijn is het mooi klote.

gr, Look.
 
Wat is dat voor dwaling, je zelf aanhouden ????
das het zelfde als dat die psychiater bijna gek werdt, toen zei die kan ik in zo'n geval niet bij me zelf op de bank te raden.ja dat lkan wel ,maar wie gaat dat betalen !!!!!!!!!!
Tegen je zelf zeggen dat je te hard rijd, maar IK ben gelukkig buiten dienst........
maar alle gekheid op een stokkie, het is en blijft zwaar klote.Gr Vranske
 
Pijnboompitten kwestie, dank u voor de suggestie's.
Volgens probleem, ik heb maar 2 handen wat doe ik dan met een 4 pits kooktoestel...Gr:242
 
het is inderdaad zwaar kut maar om nou te gaan wijzen naar de organisatie of naar de kit???????
Vind ik wel erg makkelijk.

Ik wijs naar helemaal niemand, en zeker niet naar de organisatie. Ik geef alleen aan dat de politie en ik niet echt vrienden zijn (sorry baksteen ;) )

gr, Look.
 
Zwaar klote dat dit weer kan voorkomen... -O-
Tijdens het zoeken naar een parkeerplekje werd ik geattendeerd door
een andere motorrijder die BINNEN de hekken van het circuit parkeerde.
Omdat mijn KTM helemaal geen beveiliging heeft, leek me dat wel een goed idee.
Uiteraard heb ik er wel 2 flinke sloten op gezet.

Maar dan nog.... :r
Dat was ik ;)
 
Prachtige foto van Kees!

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan