DVD WheelieBoys

Ronnie

MF'er
12 mei 2002
200
0
zwolle
Ik kreeg vandaag van een maatje een dvd uit USA. Dat moet je jij kijke echt iets voor jouw "motor gekken" zei die. Ik had wel eens vaker van die video's gezien, van die gek die Parijs onveilig maakt. Maar dit waren de WheelyBoys uit USA en die zijn echt maf. Wheelies van heb ik jouw daar, stoppies,12ó clock moves en nog veel meer maffe dingen.
Zijn er meer mensen die gezien hebben, misschien kan ik wel wat fragmenten op het net krijgen.
 
Wat een hoop mensen die spontaan aanbieden om een reserviekopie te bewaren voor de topicstarter voor het geval er iets met z'n oorspronkelijke dvd gebeurd O-)


Toch sociaal die mf-ers :}
 
Wat een hoop mensen die spontaan aanbieden om een reserviekopie te bewaren voor de topicstarter voor het geval er iets met z'n oorspronkelijke dvd gebeurd O-)


Toch sociaal die mf-ers :}


Ach ja je moet wat voor elkaar over hebben he ;) :9
 
Meneer Topicstarter,
Wellicht bent u druk met het draaien van de copy's maar wat kostte dat nu ook al weer?

bvd
 
ik heb die dvd ook gezien ... allemaal van die maffe amerikanen op GSXR's, Fireblades en R6'en enzo. Die dvd die ik heb gezien ging over verschillende "gangs" uit New York die gingen vertellen wie ze waren en wat ze kunnen enzo. Er was ook zo'n groep uit Harlem en daar reden van die gasten op quads .. GEWELDIG :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan