DvnnT 1.01

Welke soep wil je bij de stop?

  • ossestaartsoep

    Stemmen: 2 9,1%
  • Groentensoep

    Stemmen: 2 9,1%
  • tomatensoep

    Stemmen: 12 54,5%
  • goulashsoep

    Stemmen: 6 27,3%
  • anders, staat in mijn post

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Ik niet. Dat wordt een beetje teveel van het goeie, 2 dagen achter elkaar weg met de motor. Dat vinden ze thuis niet leuk denk ik zo. Dus tenzij de rit van VCZ niet doorgaat ga ik niet mee. '(
Dutchie vcz is toch met pasen :? dat is pas een week later :)
dus dan kan je wel mee, ja he :+
 
Dutchie vcz is toch met pasen :? dat is pas een week later :)
dus dan kan je wel mee, ja he :+
Verdorie!! Je hebt helemaal gelijk!! Heb ik toch met m'n stomme kop bij 2004 zitten kijken! |(
Nou, da's geregeld dan. Onvoorziene omstandigheden voorbehouden ga ik dus gewoon mee ja! :)
 
Verdorie!! Je hebt helemaal gelijk!! Heb ik toch met m'n stomme kop bij 2004 zitten kijken! |(
Nou, da's geregeld dan. Onvoorziene omstandigheden voorbehouden ga ik dus gewoon mee ja! :)

Wat zijn sommige mensen toch slecht in het verzinnen van smoesjes ;)

:} :} :}
 
Wat zijn sommige mensen toch slecht in het verzinnen van smoesjes ;)

:} :} :}
Op donderdag 13 februari 2003 13:18 schreef Dropkick het volgende:ik rijd ook als bejaarde, so what... er zijn toch altijd lui die sneller zijn... Eerst maar es op een lichtere fiets met beter bandjes stappeh 8-)

Jij rijdt als een bejaarde, ik ben bijna een bejaarde ja?! Dus ik mag best wel een regeltje verkeerd kijken!! :P
 
En Dokkie?? Ga jij niet mee?? Dit is zowat een thuiswedstrijd voor je!
Laat eens wat horen? Of heb ik het goed gelezen dat je dan in Maastricht
zit??
 
Fris was het zeker van de week. Moest ook wel weer lachen, stond laatst naar een gloedje nieuwe Beemer, je weet wel stuur binnen de kuip, handvatverwarming enzo, Kerel had ook van die lekkere handschoenen aan, voor als je op de pool aan het rijden bent, maar toch had die kerel het kouder dan ik, op mijn naakte CB })
Maar dat mag de pret niet drukken.
Had me vanmorgen ff verslapen, zou mijn achterwiel + nieuwe band ff ophalen. niet gelukt dus, dat word maandag avond maar monteren :(
Komt wel weer voor me kaar. De CB brengt me ook overal waar ik zijn wil. :P
 
Ik heb ook wel zin, maar ik woon helemaar aan de verkeerde kant van nederland! zo'n eind kan mijn brik echt niet rijden (serieus) dus ik ben er dan niet. :(

Maybee next time :P :9
 
Ik heb ook wel zin, maar ik woon helemaar aan de verkeerde kant van nederland! zo'n eind kan mijn brik echt niet rijden (serieus) dus ik ben er dan niet. :(

Maybee next time :P :9

jammer, het is ook wel een heel eind om op de cb te doen.
maar goed
heb trouwens ook ff een postertje in elkaar geflanst voor mensen die het leuk vinden. Heb hem zelf bij de motorclub opgehangen.
Ik zeg altijd maar hoe meer zielen hoe meer vreugd. :)
http://www.geocities.com/cb400f_je/Dvnnt.doc
 
dag na mn verjaardag vet
kaas neem je me mee?

edit: lees net rest topic, is al aardig over me geroddeld :( maar vooruit allemaal maar weer, en dropkick, zo snel schrik ik nie hoor
VCZ en DvnnT 1.01 --> ff kijken of ik je met VCZ mee neem want dat beloof ik nu al 2 jaar lang aan karin, dus misschien dat ik haar wel mee neem :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan