dynojet bank

elvis

MF'er
18 sep 2002
170
0
zwijndrecht
motor moet afgesteld worden op dynojetbank
wat zijn ongeveer de kosten ervan
heb openlucht filters geplaatst krijgt nu teveel lucht
zou dat te verhelpen zijn met grotere sproeiers
 
Jep, dat is te verhelpen met grotere sproeiers.
Laten doen kost minstens 100 euro.
Ik heb het net laten doen in Roden, 'No Limits', dat was iets duurder maar er zaten nog wat andere kosten bij, zoals schoonmaken en een nieuw bougietje omdat die was stuk gegaan en dergelijke.
 
heb openlucht filters geplaatst krijgt nu teveel lucht
zou dat te verhelpen zijn met grotere sproeiers

Hmmmmm, ik weet niet of je er bent met alleen grotere sproeiers.

'kheb zelf laatst erbij gestaan toen er K&N spulletjes in werden geplaatst. En als ik zie hoeveel afstelling iets dergelijks vraagt denk ik niet dat het met alleen grotere sproeiers zal lukken :P

Grotere sproeier klinkt logisch, maar hoeveel groter :? En wat dan met je gasnaalden :? Als daar niet iets veranderd loopt je motor te arm (lees: heet). En dan was er nog iets met CO2 afstelling :?

In mijn geval werden de hoofd-sproeiers zelfs kleiner en ik "kreeg" meer vermogen.

Met dank aan P.H.C. Ritzen :} die bovenstaande wijsheden in de praktijk heeft gebracht. Dus als ik het niet goed heb, corrigeer me maar Paul :P
 
Hmmmmm, ik weet niet of je er bent met alleen grotere sproeiers.

'kheb zelf laatst erbij gestaan toen er K&N spulletjes in werden geplaatst. En als ik zie hoeveel afstelling iets dergelijks vraagt denk ik niet dat het met alleen grotere sproeiers zal lukken :P

Grotere sproeier klinkt logisch, maar hoeveel groter :? En wat dan met je gasnaalden :? Als daar niet iets veranderd loopt je motor te arm (lees: heet). En dan was er nog iets met CO2 afstelling :?

In mijn geval werden de hoofd-sproeiers zelfs kleiner en ik "kreeg" meer vermogen.

Met dank aan P.H.C. Ritzen :} die bovenstaande wijsheden in de praktijk heeft gebracht. Dus als ik het niet goed heb, corrigeer me maar Paul :P

Ik kan hier zelf niet veel meer aan toevoegen, je was er zelf immers bij,
en je hebt (getuige jouw reactie) zelf kunnen zien hoeveel werk het is om het eea goed te krijgen.
Meestal is een goede afstelling echt wel (veel) meer werk dan simpelweg op de gok een sproeiertje wisselen.
Maar wie het zelf proberen wil, die mag!
 
Terug
Bovenaan Onderaan