Eduard

Doudou

MF veteraan
23 apr 2007
2.606
1
Maastricht
Hallo.
Was op zoek naar info over naaldlagers, en kwam dit forum tegen. Ziet er goed uit! Dus meteen maar aangemeld.
Mijn naam is Eduard Boessenkool.
Ik woon sinds 1995 in Maastricht, daarvoor Frankrijk, daarvoor Groningen, en nog meer.
Rij motor sinds 1973. De eerste was een Puch SGS 250 dubbelzuiger. Daarna een BSA M 20, toen een CZ 175 en een Ural met zijspan, daarna nog een Puch 250, toen een BMW 500 met zijspan, later omgebouwd naar R75/5 blok.... Ook nog een Sanglas 400E.
In Frankrijk eerst een Honda XL 125, daarna een Suzuki 125 tweetact twin, toen een Honda CX 500, die is in elkaar gereden door een *** in een auto. Met de arm nog in gips weer een XL 125 in elkaar gezet, en later nog een Suzuki 400 twin gekocht.
Terug in Nederland kon ik een MZ 250 (300) lenen van m'n neef, en sindsdien rij ik alleen nog MZ. Ik ga niet uitleggen waarom, MZ rijders weten dat wel en anderen begrijpen dat toch niet! (smiley).
Maastricht betekent : de Ardennen om de hoek, en dat is dan ook mijn favoriete speeltuin.
Mijn meest opvallende ritten waren: een keer 60 km in 2 uur, in Zuid-Limburg, en een keer in 1 uur en drie kwartier van Maastricht naar Soesterberg.
Ik doe bijna alle onderhoed en reparatie zelf, en ook aarom vind ik dit ee prachtig forum.
Groeten Eduard.
 
Hoi Eduard. :W

1207.gif
 
Eduard, mede-limbo, welkom. Als je nog een leuk ritje zoekt. 6 mei naar de Mega-Meeting, vanuit Weert.
 
Hallo.
Was op zoek naar info over naaldlagers, en kwam dit forum tegen. Ziet er goed uit! Dus meteen maar aangemeld.
Mijn naam is Eduard Boessenkool.
Ik woon sinds 1995 in Maastricht, daarvoor Frankrijk, daarvoor Groningen, en nog meer.
Rij motor sinds 1973. De eerste was een Puch SGS 250 dubbelzuiger. Daarna een BSA M 20, toen een CZ 175 en een Ural met zijspan, daarna nog een Puch 250, toen een BMW 500 met zijspan, later omgebouwd naar R75/5 blok.... Ook nog een Sanglas 400E.
In Frankrijk eerst een Honda XL 125, daarna een Suzuki 125 tweetact twin, toen een Honda CX 500, die is in elkaar gereden door een *** in een auto. Met de arm nog in gips weer een XL 125 in elkaar gezet, en later nog een Suzuki 400 twin gekocht.
Terug in Nederland kon ik een MZ 250 (300) lenen van m'n neef, en sindsdien rij ik alleen nog MZ. Ik ga niet uitleggen waarom, MZ rijders weten dat wel en anderen begrijpen dat toch niet! (smiley).
Maastricht betekent : de Ardennen om de hoek, en dat is dan ook mijn favoriete speeltuin.
Mijn meest opvallende ritten waren: een keer 60 km in 2 uur, in Zuid-Limburg, en een keer in 1 uur en drie kwartier van Maastricht naar Soesterberg.
Ik doe bijna alle onderhoed en reparatie zelf, en ook aarom vind ik dit ee prachtig forum.
Groeten Eduard.

Hallo Eduard, welkom op MF :W
Vraagje: Wat is Limburgs voor Boerenkool?
rare vraag misschien, maar in Twente is dat nl. Boeskool en veel mensen hier in de regio (vooral rondom Oldenzaal) heten Boessenkool. Dacht dus ook aan je naam te zien dat je hier uit de buurt kwam, maar Maastricht ligt nogal uit de buurt.. 8-)
 
Hoi Realer.
Kom oorspronkelijk uit Almelo....
Dus dat klopt wel!
Groeten,
Eduard.

Ah, dat verklaart een boel.
Ben zelf ook bezig Almelo te "ontvluchten", maar blijf waarschijnlijk iets dichter in de buurt.
In elk geval in Twente.
 
Twente (en het duitse achterland) is ook leuk rijden. Een zus van mij heeft in Reutum gewoond, ik kwam er in de jaren 90 vaak, en heb er met veel plezier rondgetoerd!
Ik heb ooit eens, met een CZ 175, vanaf de grens bij Mander/Getelo, tot in Tubbergen, een douanier op een Guzzi achter me aan gehad ( m'n kentekenplaat was niet reglementair) en hij had geen kans op die kleine weggetjes....!
En naar Bentheim, Tecklenburg enzo, heerlijk rijden.
Groeten,
Eduard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan