Een beetje voorbarig??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diep Fries

Die hard MF'er
16 jul 2004
605
1
Hallo MF'ers,

Bij dezen heb ik een pol aangemaakt waarin je kunt aangeven of je wel of niet een eigenbouw hoofdtopic wilt. Er is hier al heel veel over gepost waarbij het lijkt alsof er genoeg animo voor is. Tot nu toe gooien enkele moderators alle plannen hieromtrenmt in de war en sluiten ze een leuk en goed lopend topic.

Het idee hierachter is het volgende:

Er zijn her en der op het forum verspreid meerdere goedlopende topics te vinden die gaan over zelfbouw van motoren. Hierbij moet je denken aan zelfbouw/verbouw van sjopperds, bobbers, streetfighters, caferacers en sportmotoren. Deze topics hebben met elkaar gemeen dat met name de echte motorfanaten intersseerd zijn maar ook de mensen die over zo'n project dromen en hen die aan het begin van een lang en lastig bouwproject staan. Allemaal hebben ze dus passie voor motoren en bouwtechniek. Het is nu veel te lastig en niet overzichtelijk om al deze bouw en verbouwprojecten bij te houden, daarom zijn er een aantal mf 'ers die gaar willen dat er een appart zelfbouw/verbouw topic wordt gecreeerd. Aangezien er in enkele vorige topics iets te scherp werd gediscusieerd en iets te kwistig met beschuldigingen over een weer werd gesmeten lijkt het mij nu tijd om dit eens serieus en netjes aan te pakken.

LET OP!! Dus geen uitgebreide discussies maar aangeven wat je wilt in de pol


Poll
Een eigenbouw/verbouw topic geeft meerwaarde voor mij aan MF
1 Ja, helemaal mee eens
1 (100%)
Ne, dat zie ik niet zitten
0 (0%)
(Totaal 1 maal gestemd)
« X » Stem!









Spider Black Widow



Door Spider [Moderator] op 11-01-2005 09:50



Daar was al een topic over streetfighters en die is uiteindelijk dicht gezet na uitleg over hoe en wat.


Tja nu vraag ik je. Volgens mij heb ik een en ander hierboven best netjes en goed neergezet en volgens mij is het ook alleen maar goed dat er eens serieus en netjes gedacht wordt over of en zo ja hoe een en ander geregeld zou kunnen worden. Dit lijkt wel op een boycot voor een zelfbouw toppic :? Nogmaals, dit is dus niet als geintje bedoeld maar om een en ander efficient te houden alleen een pol aangemaakt waarbij duidelijk is vermeld om alleen maar te stemmen en niet te ouwedingesen zeg maar. Ik vindt dit slotje net iets te ver gaan! Dit lijkt mij n iet geheel correct.
 
Voor klachten over het modder-gedrag van modjes kan je hen ook mailen :)
 
We hebben het er over gehad, we hebben een onderbouwd besluit genomen en we hebben dat meegedeeld. Als je daar niet mee kan leven dan is dat heel jammer maar geen reden om eindeloos door te blijven zeuren. Het besluit staat. Punt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan