Een leuk examen

seal

Rookie
20 feb 2004
14
0
Burgh-Haamstede
Keb hem. Eindelijk....
Na 1 keer zakken heb ik eidelijk me rijbewijs cat. A

Eerst 2 uurtje voorrijden. De motor had kuren. Sron telkens uit z'n 1 in z'n N. Sta je voor lul bij het stoplicht. Veel lawaai en weing vaart. Maar gelukkig moest ik examen op de andere motor rijden. Eerst moest er nog een ander jongen examen rijden. Dus ik moest een uur wachten. Goed voor de zenuwen. Hij was geslaagd nu ik nog.

Ik was zo zenuwachtig dat het kotsen me nader stond dan het lachen. :r Tijdens het voorbereidend gesprek vertelde ik dak al een keer eerder was gezakt omdat ik zo zenuwachtig was en dat het wel weer zou gebeuren. De examinator (toffe peer) stelde me op het gemak. "Rij gewoon lekker vlot door. En als ik je niet meer kan volgen dan hoor je het wel." "Ga voor de 10 maar voldoende is goed genoeg".

Tja toen kwam het....
Ogentesje (bijna fout)
Technische kennis (1 vraag fout) |(

En toen karren met die bak.
We gingen direct de snelweg op richting vlissingen en bij rithem eraf. Rotonde-tje. Toen binnendoor door vlissingen naar de vismijn. Daar de bijzondere verrichtingen. Hij kwam naar me toe en zei: "Wat loop je nu te zeuren..... Volhouden en alles komt goed." "Nog even deze oefeningen.. En die doe je ook met 2 vingers in je neus." Toen viel echt de druk eraf. 3 cirkels, 8-je, remproef en stapvoets rijden.. Allemaal goed.
Vervolgens zijn we nog even door vlissingen gereden. De examinator moest nog even tanken. Toen kwam m'n instrukteur ook nog even m'n moraal ophalen. Via de snelweg weer naar middelburg. Daar heb ik de motor achteruit in het parkeervak gezet. Op de bok. En naar binnen. "Jongen ik vind het voldoende" was het verlossende antwoord. "Maar ik zag je in middelburg een keer over de hals van een pijl rijden. Let daar in de praktijk goed op. Je kan lelijk vallen als het nat is. Maar voor de rest reed je lekker vlot door. Verrichtingen waren goed. Ik ben tevreden."

Twas echt een heel onstpannen sfeertje. Dus voor iedereen die zich net zoals ik bang laat maken door indianen verhalen over "examinatoren from hell". Bullshit. Zo kan het ook. Sterker nog. Ik had geen eens een kort rokje aan. :)

Gr.
Seal
 
Ehhhhhhhh sorry voor het misverstand. Maare dat was een poging van mij om grappig te wezen. Ze zeggen toch altijd: "Trek een kort rokje aan naar je examen."

zet dan ff je geslacht en geboortedatum in je profiel *D

gefeliciteerd trouwes!! :}
 
Ehhhhhhhh sorry voor het misverstand. Maare dat was een poging van mij om grappig te wezen. Ze zeggen toch altijd: "Trek een kort rokje aan naar je examen."
Dan was je waarschijnlijk gezakt. :+ Of had je ook je benen al geschoren :?
Gefeliciteerd trouwens. Net op tijd voor de nieuwe exameneisen.
Nu de andere lessers nog, die vlak voor hun examen zitten.
Succes allemaal.
 
Gefeliciteerd, het mooie weer komt er weer aan dus geniet er van!!!!!!
 
wat bedoelde je met het door de hals rijden van de pijl?
Wij moeten juist daardoor heen rijden,is pas veranderd.
dus ????????????????????
Wat is nu waar|? :?
 
Technische vragen? Is dat nieuw of bedoel je daar BRAVOKA mee?

Nee naast de BRAVOKA kunnen ze ook vragen stellen over waar de peistok zit en of er een reserve op de motor zit en waar je op moet letten als je met een pasagier gaat toeren. Het antwoor op deze vragen staan gewoon in je theorieboek
 
Hey gast,

Gefeliciteerd, ik moet binnenkort ook op! Veel fun met je A!!

[Off topic]
Ik was zo zenuwachtig dat het kotsen me nader stond dan het lachen. :r

Hoop dat ik toch iets minder last ervan zal hebben..
 
Gefeliciteerd!

PS: ben zon 6 jaar terug ofzo nog in Bughaamstede naar de campnig geweest :)
Ze hadden daar zon jongeren gedeelte. Toen die tijd nog met scooter en brommers :) Vanuit de achterhoek ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan