• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

een leuk stuk offroad

ruyfie

MF'er
Lid geworden
27 jan 2003
Waarderingsscore
0
hoi
hier een vraag
weet 1 van jullie nog een leuke baan weg of stuk
waar je ff lekker kan ragguh
in de buurt vh Westland Denhaag
alvast bedankt

cross bedoel je??

Maasvlakte, is en legaal stuk waar je mag crossen.

Legaal??? Gizzmo toch, sinds wanneer kan jij niet meer lezen. Er staan wel 5 of 6 borden met duidelijke opschriften dat er dus niet gereden mag worden. Dat er vervolgens een frietkraam naast staat om de heren/dames off-road rijders van het broodnodige voedsel te voorzien maakt het niet opeens legaal.

Het dichste bij dat ik weet, voor enduroe fietsen, is omgeving Goirle/Baarle-Nassau.

heee??????

Het is daar volgens mijn weten toch echt toegestaan hoor, nu heb ik weliswaar het bord niet helemaal gelezen :) , alleen de eerste regel, "wat mag wel en wat mag niet", de rest intresseerde me niet echt, maar geeft toch aan dat er wel degelijk iets mag.
Er is tenslotte ook een speciale baan aangelegd voor 4-wheel drive's.
En ik heb al vaker gehoord dat het op DIE plek toegestaan is.
Ik heb het dan niet over het uiterste eindpunt van de Maasvlakte, maar iets eerder, ongeveer ter hoogte van Reebok.

en volgens mij mag je ook ergens bij Vlaardingen rijden, hoorde namelijk van gasten dat er niet in de ene polder gereden mocht worden, maar wel in een andere. Aangezien ik niet ter plekke bkend ben weet ik de namen niet meer van die polders, maar kan ik wel eens navragen.

ps: John, ik zal nog eens goed die borden lezen als ik weer op de Maasvlakte ben.Maar wat staat er volgens jouw op die borden dan, was een heel verhaal.

dan kan iemand mij ook wel een leuk plekkje vertellen om met me xt600e te kunnen rijden? ik woon in purmerend.
alvast bedankt van marvin

euh heeft iemand wel
eens bij Delft Schipluiden
een heuveltje gepakt of
mag je daar ook nie rijden

Keertje afspreken daar Gizzmo....ff de maasvlakte op dan :P

Eventueel deze of volgende zondag.

Ik weet ook niet precies wat er op de borden staat, maar het was iets als "Verboden voor gemotoriseerde voertuigen" of zo iets. Maar dat gaan we een van de komende weken checken.

Ik heb me zondag met de KTM-Adventure weer uitgeleefd in het grensgebied bij Baarle-Nassau. Waaaaanneer mag ik weer.....

dan kan iemand mij ook wel een leuk plekkje vertellen om met me xt600e te kunnen rijden? ik woon in purmerend.
alvast bedankt van marvin

Havengebied Amsterdam...nabij Vuilverbranding.

euh heeft iemand wel
een heuveltje gepakt of

Roep u maar, ik woon in De Lier, maar`lees ook effe verder hieronder
Maar heb wel een SM, geen cross wielen

Keertje afspreken daar Gizzmo....ff de maasvlakte op dan :P

Altijd goed natuurlijk, echter ben ik momenteel een stuk van me uitlaat kwijt, was volkomen doormidden gescheurd, en wordt nu gelast, hoop hem van het weekend terug te hhebn, maar weet nog niets zeker.

Laatst bewerkt:
Even terug naar de omgeving Goirle - Baarle Nassau.
Ik woon zelf in Goirle en heb reeds contact gehad met de inspecteur van hoog heemraadschap die mij telefonisch reeds een officiele waarschuwing heeft gegeven voor het rijden in stilte gebied. Ik zou zo snel ook niet weten waar hier, anders dan op de hei, leuk gereden kan worden op enigsinds uitdaagende wegen.
Tussen Goirle en Baarle-Nassau liggen de dorpen Alphen en Riel nog, bedoel je dit soms? Van Alphen weet ik dat ze daar een crossbaan hebben maar ben verder die hoek nog niet in geweest.
Graag hoor ik meer over dit gebied ondanks het feit dat het rijden met kettingspray en tuinaarde op je kenteken ook een bepaalde spanning geeft.

Kan er iemand een foto maken van die bordjes op de maasvlakte.

Verboden te crossen is namelijk niet rechtsgeldig. Crossen komt niet eens in het wetboek voor in de betekenis van motorrijden.

bij bleiswijk is ook een crosbaan welke volgens mij voor iedereen toegankelijk is als je maar voldoet aan de vijligheids-eisen mbt tot kledij.

Ik woon zelf in Goirle

Tilburg hiero
wat en waar rijd jij
ik ken hier in de omgeving ook maar weinig plaatsen waar je leuk (legaal of niet) kunt baggeren...
Achter de industrieterreinen in Tillie-Noord waar ze ook 4x4 rijden is wel een leuk stukkie

Ik kom uit Hoek van Holland, en rijd elke dag langs de Lier naar Delft... Aan het einde van de A4 ligt ook een heel stuk land braak, kun je daar niet lekker raggen? Andere plekken in het Westland weet ik ook niet (behalve gewoon over het strand denderen)
Adios, Nelis.

euh heeft iemand wel
een heuveltje gepakt of

Waar is dat? Toevallig wat ik bedoel?
En ergens niet MOGEN rijden, kom op zeg, ze komen me maar halen. Op het strand stond de Politie gewoon toe te kijken, en te wachten tot we van het strand kwamen, toen we bezig waren met een RM 125, maarja, wij gingen toevallig niet diezelfde strandopgang af...

Terug
Bovenaan Onderaan