==> een motor ruile <==> ik heb een auto&

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bart Z1000

MF veteraan
14 jul 2004
4.076
0
Veldhoven
Ben jij opzoek naar een auto voor de winter.... net gekeurd dus tot 19 nov 2006.
het is een Nissan sunny van 1989, drie deurs en heeft 200700 km gelopen. brandstof: benzine (heeft op gas gereden maar de instalatie is verwijderd)
nieuwe voorbanden en een nieuwe uitlaat.
De auto mag weg omdat ik autorijde helemaal B| ben

vraag prijs......€850,- of een motor en dan denk ik aan een GS 550 of een off-road motor mag ook iets ander zijn, maar dan wel in goede conditie.

dit is hem

full
 
Laatst bewerkt:
is dit geen motorforum :?
Heb ook wel eens wat aangeboden omdat ik in der tijd motor wou gaan rijden maar langer dan een halve dag heeft m'n advertentie het hier niet gered..
En is hij voor zo'n blik ook niet flink aan de prijs?
 
Euh heeft dit iets met motoren van doen??
Graag aktie, er zijn genoeg site's om je auto te verkopen.
full
 
duur ook als je het mij vraagt,
ik heb een half jaar geleden een peugeot 205 er bij gekocht uit het zelfde jaartal voor 500,- met dikke autoradio en elek.ramen en sportvelgjes en nieuwe APK.
het blijft een schijthuis op wielen natuurlijk, maar scheelt wel wat in prijs met wat jij vraagt voor een auto van 16 jaar oud ;)

just my 2 cents.....
 
Ruilen? €2300 bij leggen en je rijdt motor :]
1:45 is heel goed mogelijk
Bandjes zijn heeeeeeeeel goedkoop(bakfietstype S)
Ketting nog zgan
Remmen tiptop
Zadel mag wat vulling bij
full

En wil je niet ruilen: dan het volgende:Als je die auto weghaalt hier dan bied ik 10 euro :r
Sunny, de spannendste auto sinds de trabant :r

Hoe diep kun je zinken :N :N :N





})








:W
 
duur ook als je het mij vraagt,
ik heb een half jaar geleden een peugeot 205 er bij gekocht uit het zelfde jaartal voor 500,- met dikke autoradio en elek.ramen en sportvelgjes en nieuwe APK.
het blijft een schijthuis op wielen natuurlijk, maar scheelt wel wat in prijs met wat jij vraagt voor een auto van 16 jaar oud ;)

just my 2 cents.....

Het is ook maar een vraag prijs en inderdaat het is een oud brik maar dan wel een die is prima staat is..... je kunt er probleemloos mee door de winter komen.
 
:W , gewoon een verkooptopic met een leuke draai eraan gegeven...duh...voor hoe stom houden jullie Baksteen ??

dat was een retorische vraag, ik hoef geen mails met een antwoord op die vraag !! O-)

Auto ergens anders verkopen en dan hier een topic openen dat je een motor zoekt ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan