Een typisch Paas-probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jelski

MF veteraan
23 jan 2006
1.260
0
Den Haag
Geachte alwetende motorfietsende forummers,

Ik ben op zoek naar een kingsize paashazen pak, om dit weekend te huren, echter bij elke kledingverhuurzaak waar ik ben geweest hebben ze of geen paashazen pak, of het pas niet over mn motorjas heen. Ik ben ook op zoek naar van die oren voor op je helm zegmaar, wie kan mij vertellen waar ik die kan vinden?

MVG

Jelski
 
geenpasen.jpg




:N
 
probeer een paintball centrum..
Vriend van mij heeft een paintball cemtrum en die hebben die pakken voor vrijgezellenfeestjes.

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar anders zou ik ff bellen met Indoor Paintball Rotterdam (niet bedoeld als reclame). Is vast wel iets te regelen om zo'n pakkie te huren. Overigens wel verschrikkelijk warm zo'n ding :P
 
ff goed zoeken bij kleding zaken, want ze zijn dr wel! vorig jaar hebben mn vriendin en ik tijdens de eggrun allebeide in paashaaspak op de motor gezeten, inc. oren.(zijn we zelfs nog mee in man bij hond geweest _O- )
 
probeer een paintball centrum..
Vriend van mij heeft een paintball cemtrum en die hebben die pakken voor vrijgezellenfeestjes.

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar anders zou ik ff bellen met Indoor Paintball Rotterdam (niet bedoeld als reclame). Is vast wel iets te regelen om zo'n pakkie te huren. Overigens wel verschrikkelijk warm zo'n ding :P

Fantastische tip :) Ik woon in de regio Rotterdam, geeneens zo ver weg!

En die oren, enig idee waar ik die zou kunnen halen?
 
ff goed zoeken bij kleding zaken, want ze zijn dr wel! vorig jaar hebben mn vriendin en ik tijdens de eggrun allebeide in paashaaspak op de motor gezeten, inc. oren.(zijn we zelfs nog mee in man bij hond geweest _O- )

Whaha _O-

Gingen ze nog lastige vragen stellen, of je bijv. wel vaker in zo'n pak reed? ;)

En met die oren, is dat wel te doen op de snelweg? Niet dat ze er opeens afwaaien ofzo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan