Leuk verslag, al snap ik niet direct hoe een losse ketting het inhouden van de motor kan veroorzaken..?
goed, snel verlopende klepspeling misschien door nieuw klepbedieningsspul(dat hopelijk wel goed gehard is?) zich wat moet zetten.
In de hoogte slaat de bougie zwart omdat het mengsel daar rijker wordt. Staat hij misschien zowieso wat te rijk?
In dit soort gevallen zou je een vluegelmoer of je luchtregelschroef moeten hebben om onderweg bij te stellen.. zo maar een ideetje..
oliedruklampje.. bij de dnepr blef het ook branden, ondanks verbeterde oliepomp en nwe big-end lagers.
Het werkte me ook op de zenuwe en verwijderde het lampje.. De motor heeft zo nog vele tienduizenden km's gedraaid
Och, zoveel panne had je nu ook weer niet. Ik vind het wel meevallen. Je bent overal aangekomen en er is nix echt kapotgegaan.
Leuk verslag om te lezen!
Van de zomer waren we met de enfield ook in zwitserland.. mooie dingen daar.
We wonen niet ver van elkaar, ik zal zwaaien als ik je eens tegenkom op de plof..