• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Eerste afbeeldingen van Batman's motor

• Onderwerp starter Onderwerp starter robv
  • Startdatum Startdatum

robv

MF'er
Lid geworden
25 okt 2006
Waarderingsscore
0
Brute machine:

batcycle.jpg

Meer info hier:

Dode link

weer creatieve hersenspinsels van hollywood.
net als de batmobiel,het ziet er allemaal heel eg geweldig uit maar kan weing. ofwel motor gaat veel sneller om de hoek, heeft met een piep klein motorblok dan een motogp.

Wederom een bruut vehiekul... Die auto mocht er ook zijn...

Je weet nooit welke motordesigner hier nog inspiratie uithaalt...

Wederom een bruut vehiekul... Die auto mocht er ook zijn...

Je weet nooit welke motordesigner hier nog inspiratie uithaalt...

In geval van de bat mobile was het KTM ... Die hadden laatst een aardige concept car in de uitzending van MotorXperience ... ben naam even kwijt, maar die leek behoorlijk op de batmobile :)

weer creatieve hersenspinsels van hollywood.
net als de batmobiel,het ziet er allemaal heel eg geweldig uit maar kan weing.

Niet om het een of ander, maar de vorige Batmobiel kon HEEEEL veel. Was juist in de VS door Hollywood gezegd "wat wij willen kan helemaal niet", toen hebben de Britten zelf iets in mekaar zitten lassen en knutselen. Alles dat ook daadwerekelijk reed in de vorige film was "live" opgenomen, op de belachelijke sprongen na dan...

Dus de geniale Britten hebben 't 'm weer geflikt, de VS liet een steekje vallen. Zie ook Top Gear:
http://www.topgear.com/content/features/stories/2005/07/stories/06/1.html

Lijkt me dat deze motor nou niet echt de bocht doorkomt met die platte banden :)

of heeft hij ook zo'n uitschiet-haak zodat je een lantaarnpaaltje op de hoek kan pakken. :D

Een Harley Escalade?
Cadillac en Harley zijn een partnership aangegaan om een schietplatform te bouwen dat niet alleen Hell's Angels, maar ook NWA* aanspreekt. Het project werd liefkozend 'the first amendment on wheels genoemd'.

*Voor zij die NWA niet kennen, dat zijn een stel donkergekleurde mannen die nogal luidruchtig bekend maken dat zij de politie niet mogen.

:^

Voor de konijnen onderons die echt niet weten wat een Escalade is; Dode link

Laatst bewerkt:
Ik dacht serieus dat ik de batmobiel ownde :?

[Dode link verwijderd]

Terug
Bovenaan Onderaan