Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik hou mijn hart vast wanneer Harley de machinegeweren op de voorkant overneemt op hun modellenJe weet nooit welke motordesigner hier nog inspiratie uithaalt...

Ik hou mijn hart vast wanneer Harley de machinegeweren op de voorkant overneemt op hun modellen![]()

Wederom een bruut vehiekul... Die auto mocht er ook zijn...
Je weet nooit welke motordesigner hier nog inspiratie uithaalt...

De KTM X-BOW...In geval van de bat mobile was het KTM ... Die hadden laatst een aardige concept car in de uitzending van MotorXperience ... ben naam even kwijt, maar die leek behoorlijk op de batmobile![]()

weer creatieve hersenspinsels van hollywood.
net als de batmobiel,het ziet er allemaal heel eg geweldig uit maar kan weing.
Ik hou mijn hart vast wanneer Harley de machinegeweren op de voorkant overneemt op hun modellen![]()
Dan werd ik toch beschoten uit die Escalade achter me.Hebben ze die nog niet danDan werd ik toch beschoten uit die Escalade achter me.
Cadillac en Harley zijn een partnership aangegaan om een schietplatform te bouwen dat niet alleen Hell's Angels, maar ook NWA* aanspreekt. Het project werd liefkozend 'the first amendment on wheels genoemd'.Een Harley Escalade?
Voor de konijnen onderons die echt niet weten wat een Escalade is; Dode link