• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

eerste motor: goeie keuze?

Evolutions

MF'er
Lid geworden
12 sep 2007
Waarderingsscore
0
ik kan van een vriend een GSX-R 750 SRAD overkopen voor 3900euro.

Deze is nog niet begrenst, ik wil hem dus laten begrenzen op 25kw omdat ik mn rijbewijs nog niet zolang heb..

goeie keus voor een eerste motor?

hey... en welkom hier...

maar waarom wil je je motor laten begrenzen... voor je leeftijd hoeft het niet meer...
of ben je bang dat je gekke sprongen gaat maken.... :?

een srad 750 is mooi als eerste motor...een srad 600 is nog beter..is wendbaarder en gewilliger... maarja ach..één van mijn eerste motoren was een fireblade...

werd me toen ook afgeraden... vooral een meisje en dan op een fireblade...één van de vurigste motors van dat moment... })

nou keb het gedaan en nooit geen spijt van gehad...
maar als je twijfeld maak je een hele grote proefrit...kan je voelen of hij je ligt...
en dan maak je je keuze, maar persoonlijk is het een prima motor om mee te starten..nix mis mee..

succes...

de mzzl :W

Jij hoeft helemaal geen 25kw te rijden.
Of heb je afgereden op een "kleine" motor?

ik ben afgereden om een kleine motor.. kwam ik telaat achter. ik moet nu 2 jaar 25kw rijden OF opnieuw examen doen, klopt toch?

ik ben afgereden om een kleine motor.. kwam ik telaat achter. ik moet nu 2 jaar 25kw rijden OF opnieuw examen doen, klopt toch?

Wat een belachelijke rijschool dat ze je op jouw leeftijd nog laten afrijden op een 25kW motor! Wat is daar de reden van!? :?

Wat een belachelijke rijschool dat ze je op jouw leeftijd nog laten afrijden op een 25kW motor! Wat is daar de reden van!? :?

speciale verrichtingen?
...kun je na een kratje pils nog met zo'n cb250...

Ah, je kwam er te laat achter? Wat een rijschool is dat man... :(

Laatst bewerkt:
jammer van je tijd, nu je weer 2 jaar moet wachten en idd slecht van je rijschool.
Ja in principe wat soesbabe zegt, is het gewoon een kwestie van proefritten maken, maar het schijnt dat motoren boven de 600 cc niet lekker lopen op 25 kw.
Ik heb eventueel nog een suzuki gsx 600f te koop staan 2000,- en is makkelijk voor laag prijsje te begrenzen. [Dode link verwijderd]

Wat een aantal andere ook al zeggen, inderdaad gewoon gaar proefrijden. Dat wordt alleen wel wat lastig aangezien hij nog niet begrenst is.

En ondanks wat gezegt wordt over 'zwaardere' motoren op 25kw, rij zelf een Kawa met 750 cc op 25 kw en dat rijdt heerlijk :]

k zeg ook niet dat het niet kan, t schijnt dat niet alle motoren lekker rijden op 25 kw. en idd proefrijden wordt al wat moeilijker als de motoren niet begrenst zijn. Maar hier op mf staan ook motoren 600 en 750 die wel al begrenst zijn, dus zal je een keer moeten gaan proberen.
Wat een aantal andere ook al zeggen, inderdaad gewoon gaar proefrijden. Dat wordt alleen wel wat lastig aangezien hij nog niet begrenst is.

En ondanks wat gezegt wordt over 'zwaardere' motoren op 25kw, rij zelf een Kawa met 750 cc op 25 kw en dat rijdt heerlijk :]

Terug
Bovenaan Onderaan