eerste race project suzuki tr500

dit is ook nog eens soort van modificatie van de koppeling plaat.
gewoon omdat het kan....
full
 
de kuip gaat van de wwek de deur uit. gister even bij mijn oom geweest die is een
beetje bezig met polyester werk. mooi achter spatbord gemaakt voor de yamaha tr3.
als er mensen zijn die daar oren naar hebben horen we het graag. ook zijn we een beetje aan het rond kijken voor een achterband, ik wil zelf op de suzuki een iets bredere
achterband. daar zit nu een k65 2.5 18 van heidenau achter op. zijn er nog mensen die daar advies voor hebben?

groet arnold[afbeelding]


Iets voor jullie misschien als je toch met polyester aan het knutselen bent ??

http://link.marktplaats.nl/611550699
 
bazzer... ik had wel een mailtje verwacht. ik hoop dat veel geluk hebt met onze
rem kabel.

groet arnold
 
ik heb een vraagje, we zijn een yamaha aan het bouwen. nu hebben we lucht gekoelde
cilinders 350cc, maar kunnen daar ook zuigers van een cilinder met membraam?

groet arnold
 
hebben jullie R5 cilinders of rd350 cilinders???

in R5 moeten dichte zuigers, in rd350 cilinders mogen beide.

Wossner,...... kassa...... heeft perfecte R5 zuigers die door een kennis van mij specifiek voor de race ontworpen zijn.
 
oke, ja wij dachter dat de zuigers van een rd ook in een een r5 cilinder kunnen.
maar dat gaat dus niet op. leek mij ook al een beetje vreemd dat dat wel kon.

groet arnold
 
hallo,
we hebben al een tijdje niet veel laten horen, maar juist dan word er hard gewerkt.
het gaat goed met de suzuki en de yamaha. de suzuki heeft een paar aanpassingen
aan het frame en aan het blok, binnen kort alles weer in elkaar zetten en kijken of het
wat is. het yamaha project loopt ook mooi door. er word hard aan gewerkt om die in 2013
aan de praat te krijgen, maar daar ben ik niet bang voor dat dat niet gaat lukken.

er zijn echter wel wat dingen waar we tegen aan lopen en hopen dat er mensen zijn die
daar een antwoord op hebben. ik ben op zoek naar een schakel pook die aan de schakel as kan. een gear shift lever zeg maar. alleen weet ik niet op welke motor fiets die zit. ik hoop dat iemand mij daar mee kan helpen.

groet arnold broekhuizen
 
Ik kan originele werkplaatshandboeken leveren van de TR500, ik heb er een aantal, werkelijk alles staat er in over en van de TR500.

Het is dezelfde als door de fabriek uitgegeven en deze werden bij de TR geleverd.

Ze kosten 20 euro, degene die er 1 wil kan mij een mailtje sturen.
full
Ik weet dat dit al een oud topic is maar hoop doet leven… beste Bazzer, heb je nog steeds van deze manuals? 😁😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan