eerste x circuit zoekt nu motor

Status
Niet open voor verdere reacties.

guus1967

Rookie
27 jun 2006
6
0
amsterdam
ik ben 2 weken geleden met wat vrienden voor het eerst in me leven op een circuit (nogaro zuid frankrijk ) geweest . ik reed op een geleende r1 (circuitding met carburateurs )dat was helemaal te gek :} wauw wat een kick !!
nu gaan ze over 4 weken weer (ledenon ook in frankrijk ) en ik zou dolgraag weer mee willen , maar dan wel op een fiets van mezelf (ben bang dat ik m sloop) nu hoor ik dat je al voor tussen de 1000 en de 3000 euro een leuk circuitding heb.
ik rijd zelf pas sinds een jaar met een rijbewijs op een motor (cbr 1000 '90 )
en heb jaren cross ervaring ( wat me houding niet ten goede komt )ik zat te denken aan een 600 om dat ik dan mischien wat meer gas kan ( durf )te geven in de bochten . heb alleen geen idee waar ik zoeken moet . had op diverse site's (marktplaats enz.) wel wat gevonden maar was of te duur of al verkocht . dus wie weet waar ik een leuke circuit motor kan vinden voor niet te veel geld en is een 600 wel de goede keus? :]

met de vriendelijke groeten van guus
 
600 is zeker een goede keus, ik heb binnenkort een gixxer 600 uit 99 te koop staan, met valblokken. Wel wat kap schade maar motorisch en rijwiel technisch 100% :]
Prijs is wel iets boven je budget en hij staat op kenteken....

full

 
moet je eens in duitslang gaan zoeken zijn motoren zowiezo goedkoper +dat je hem net hoeft in te voeren mobile.de is een leuke site met veel aanbod.

Mvgr. Roddy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan