Effe Voorstellen

Freaky Cat

MF veteraan
26 mrt 2003
6.316
3
Noord Scharwoude
Hey ik ben dus Freaky Cat een malle meid die nog maar net begint met lessen.Eigenlijk ben ik al jaren gek van motoren en als ik in mijn auto zit en ik hoor buiten het geluid van een motor doe ik mijn raam open en loopt het kwijl uit mijn mond :9~ :p (vandaar mijn naam).Eerst was ik helemaal lijp van Harley's en dat soort motoren maar dat begint nu toch om te slaan naar sport motoren.Waarschijnlijk vanwege de les motor een Kawasaki ER 500,dat is voor een klein meisje als ik toch wel een monster :9 Over monsters gesproken,de Ducati Monster is toch wel 1 van mijn favorieten ;)
De Groentjes Freaky Cat :+

Bijlage: f13.jpg
 
Welkom,
full

Nu nog een foto van jezelf? :9~
 
Ik ben me nog aan het oriënteren in de "motor wereld" en heb nog heeeeeeel veel te leren :+ Ik heb al wel wat motoren op 't oog maar die zijn te nieuw en te duur '( Ik vind bijv de bandit wel wat hebben en natuurlijk het monster maar ik heb er nog te weinig verstand van om te kunnen zeggen welke motor voor mij geschikt zou kunnen zijn |(
Groentjes Freaky Cat 8-)
 
Laatst bewerkt:
Quote:
Op woensdag 26 maart 2003 14:32 schreef Pimmet het volgende:
[...]

Ik hoor het wel als jullie nog een voorrijder nodig hebben .....

Ik meld me aan als hekkesluiter
* Tumblin Tummie heeft dat clubje liever in het vizier, dan in de spiegel


Quote:
Op woensdag 26 maart 2003 14:30 schreef Freaky Cat het volgende:
Jah ik ben bi en hopelijk ooit mijn eige motor clubbie met alleen maar meiden

Een motor clubbie bestaande uit meiden lijkt me leuk ! Ik doe mee

Enne als dit clubbie er komt dan wordt dit wat mij betreft niet geleid door een man omdat wij geen kaart kunnen lezen etc etc. Dus achter aansluiten :9 En dat vinden de heren heel erg heb ik ergens op dit forum gelezen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan