eigenaren kawasaki 454ltd

3 Me accu is niet overleden want na een avond in de lader doet ie het weer maar...... kan ik gewoon een beetje gedistileerd water erin doen zodat ie nie droog evegoed droog staat strax en hoe weet ik hoeveel erin moet?

B.v.d.

Max en min niveau kan je aan de zijkant van de accu zien. Maar dan wel eerst even er uit halen, anders zie je niets.
Pas op met bijladen bij een te laag vloeistof niveau, anders gaan de platen krom trekken en is je accu naar de $&(*&%*@!'ten.
 
Hallo 454LTD liefhebbers,

De verkoop van mijn Kawa wil niet echt vlotten.
Hebben jullie nog iedeetjes, truc's enz...
Welke site moet ik hem plaatsen? Hij staat reeds op marktplaats, motor-forum, speurders, big-twin enz.
Hij moet weg, want hij staat in een schuurtje dat binnenkort afgebroken moet worden.
Het is een erg mooie exemplaar, dat zeker een goede eigenaar verdient.
 
Ik kan sinds kort dit motorforum,en las een topic over de LTD 454.
Vorig jaar heb ik mijn rijbewijs gehaald en daarna een 1986-er kawa LTD454 gekocht.
Ik vindt dat een erg lekkere motor, alleen heb ik hem wat opgepimpt, extra lampen voor een groot windscherm, extra lampen achter, een sigarettenaanstekerplug voor de navigatie, leren koffers,
 
Ik kan sinds kort dit motorforum,en las een topic over de LTD 454.
Vorig jaar heb ik mijn rijbewijs gehaald en daarna een 1986-er kawa LTD454 gekocht.
Ik vindt dat een erg lekkere motor, alleen heb ik hem wat opgepimpt, extra lampen voor een groot windscherm, extra lampen achter, een sigarettenaanstekerplug voor de navigatie, leren koffers,

Ey Stomer doe eens wat foto's. Ik ben benieuwd :)
 
hallo iedereen


ik ben ook een trotse maar ver een hopeloze eigenaar van een 454LTD van 1985 ik ben namelijk opzoek naar een stuk dat blijkbaar niet meer te vinden is niet nieuw maar ook niet in tweedehands en dat is een deel van de cockpit namelijk de kilometterteller der van heb wel al een paar reacktie's gekregen maar deze kunnen me blijkbaar niet echt vooruit helpen kunnen deze die al eens gereageerd hebben een beetje preziezer zijn aub? daar ik dit stuk wel echt wil vinden hoor
dank bij voorbaadt met vriendelijke groeten Danny

dank bij voorbaad mvgr Wipjes of Danny
full
 
Laatst bewerkt:
Hallo liefhebbers,
doordat ik problemen kreeg met mijn eigen ltd heb ik vandaag er eentje bijgekocht voor een paar onderdelen. Het blijkt als je op zoek gaat naar een onderdeel voor deze motor dat je je rot zoekt en daarbij de gekste prijzen moet betalen. Welnu, na demontage van de spullen die ik nodig heb bied ik het overige te koop aan,zoals originele forwardcontrols,een beltaandrijving,tank,buddy en noem maar op. Als iemand interesse heeft hoor ik het wel.
Groeten
 
Hallo liefhebbers,
doordat ik problemen kreeg met mijn eigen ltd heb ik vandaag er eentje bijgekocht voor een paar onderdelen. Het blijkt als je op zoek gaat naar een onderdeel voor deze motor dat je je rot zoekt en daarbij de gekste prijzen moet betalen. Welnu, na demontage van de spullen die ik nodig heb bied ik het overige te koop aan,zoals originele forwardcontrols,een beltaandrijving,tank,buddy en noem maar op. Als iemand interesse heeft hoor ik het wel.
Groeten

forward controles zijn die er dan orgineel ?
heb hier over een paar dagen nog gevraagd in een shop en die man achter de toonbank
schrok zich een ongeluk
hoeveel moeten ze kosten?
 
Hallo.jazeker, er zijn originele forward controls te krijgen voor de Kawa. Passen perfect op de draadgaten van de voetsteunen en op de voorste motorsteunen. Niets aanpassen, oude spul eraf halen en het nieuwe zo monteren zonder boren of lassen o.i.d. Ik weet niet waarom die man zich een ongeluk schrok, je vraagt niets aparts lijkt me. Je zithouding is gelijk erg relaxed en je benen staan lekker recht naar voren. Wel even wennen aan het schakelen, het is niet zo maar het lijkt dat de beweging van je voet groter is geworden om van de ene naar de andere versnelling te gaan. Dat is niet zo,maar zoals ik al zei,ff. wennen. Daarnaast heb ik een dragbarstuur laten maken van RVS volgens eigen ontwerp en gelijk ook maar een sissybar eveneens volgens eigen ontwerp. Zover ik weet bestond dit ontwerp nog niet, een trapsgewijs omhooglopende stang met uiteindelijk drie uiteinde waarop in het midden een sierstaaf is gemonteerd en op de buitenste uiteinde een verchroomde skull. Jammer dat ik geen camera heb,anders liet ik het zien.
Groeten.
 
Hallo,jazeker lijken sprekend op de forward controls die ik had. Alleen de voetsteun van die van mij had geen inkeping in het midden en de bedieningsarm liep onder de schetsplaat door.
doei
 
Hallo allemaal ik ben op zoek naar een enkelzits zadel voor mijn kawasaki ltd 454, zodat je lager zit.
Ik ben niet zo kapot van mijn hoge zit.
De zit moet alleen wel gewoon op me motor te plaatsen zijn zonder dat ik aan de motor zelf van alles moet verbouwen, ik ben namelijk zo a-technisch als een zeekoe.
 
goede dag ik ben nieuw hier ik heb een kawasaki ltd 454 gekocht mag je die eigelijk verbouwen want ik hoor ook van verschilende mensen dat het niet mag hoe zit dat mvg martyn
 
Als je een zadel wilt maken, dan kan je het beste polypress halen, dat gebruiken zadelbouwers ook.
http://www.proximedia.com/catalogue/photos/169359_a.jpg
Ik lijm eerst een vierkant stuk op de zadelpan, dan snij ik het met een broodmes in de juiste vorm en lijm dan de randen.
De rest kun je bijwerken in allerlei vormen met grof schuurpapier.
Ik haal het altijd bij de Polyetherpaleis in Den Haag.
http://www.polpal.nl/producten.html

En voor het dekje gebruik ik vinyl, haal ik bij de leertent, ook in Den Haag.
Het zadeldek doe ik met een tacker en föhn.
Uiteraard zul je dit soort zaken ook bij jou in de buurt hebben.
En ehm..nu zie ik pas dat dit van 2005 is....godsamme, da's lang geleden..

14042010399.jpg




hij is nog niet helemaal klaar, het zitje ga ik overnieuw maken. Dit lijkt misschien wel mooi, maar je kan er nog tussendoor kijken, tussen het zitje en het frame. Dit zadel heb ik gemaakt van zacht schuim uit een oud tuinstoel kussen. Maar het nadeel is dat het niet in vorm blijft, op deze manier wordt het nooit echt mooi volgens mij. Ik weet nu dat ik van dat hardere schuim moet halen ergens, en dat met bijvoorbeeld een electrisch broodmes in de juiste vorm moet snijden/zagen, en dan met leer eroverheen (of nep leer ofzo). Ik heb het met popnagels aan de onderplaat vastgemaakt.
De vorm heb ik zo gekregen door er een paar kleine inkepingen in te maken, en door heel veel erop te rammen :)

[afbeelding]

maar die plaat loopt zoals je op de foto ziet niet helemaal met het frame mee, en dat krijg je als eindresultaat dan ook te zien, ik dacht eerst dat het schuim er wel voor zou hangen, maar dat was dus niet zo.
Ik ga het volgende zitje maken met zo'n slotje denk ik, dat je hem er op die manier af kan halen en erop kan 'klikken'. Als je nu bij de bedrading wilt, of accu, dan moet eerst het achterspatbord eraf, en dan het zitje....
en hij loopt nu ook kut, 'k heb hem net weer terug, af laten voeren naar 25 kw, maar hij begint flink te stotteren na een tijdje rijden, dus misschien zit de bende wel verstopt ofzo


(sorry voor het langdraderige verhaal) :z

'k moet dus eerst van dat schuim zien te vinden ergens voor een nieuw zitje...
 
Laatst bewerkt:
heey oma!

ik zit er zelf over na te denken om een ltd 454 te kopen en een beetje aan te passen, die stock look is het toch net niet.

ik vroeg me af of er eigenaren zijn die mij wat kunnen vertellen over hoe onderhoudsgevoelig het blok van de 454 is? ik heb allemaal het gevoel dat het reuze meevalt, maar heb zelf geen ervaring.
 
Motorische klachten zijn mij onbekend en qua onderhoud..het is een japanner dus ik neem aan dat dit wel snor zit.
Over de VN750 heb ik wel 's wat dingetjes over gehoord.


heey oma!

ik zit er zelf over na te denken om een ltd 454 te kopen en een beetje aan te passen, die stock look is het toch net niet.

ik vroeg me af of er eigenaren zijn die mij wat kunnen vertellen over hoe onderhoudsgevoelig het blok van de 454 is? ik heb allemaal het gevoel dat het reuze meevalt, maar heb zelf geen ervaring.
 
Terug
Bovenaan Onderaan