eigenaren kawasaki 454ltd

he mensen, ik meld me ook weer ff, ben overgestapt van de wegracers naar de ltd 454 en 450. Veel sleutelwerk, maar dat vind ik fijn . heb op dit moment er 4 in mijn bezit en ben er 1 aan het vernieuwen. Dus frame en de tank in metalic blauw spuiten., motor reviseren enz. Foto's volgen.
 
Laatst bewerkt:
alvast bedankt patman en die tellers heb ik ook wel oren naar.

. khoor het wel van je..
 
Laatst bewerkt:
Maf spul die ltd's.
Maken gewoon power wheelie's als je het gas open trekt.
Hier mijn collega op zijn LTD


Heb nog ergens pics van echte hoge wheelie's met zo'n ding, gaat gemakkelijk.
 
sorry 1 carb loopt over[links]

ff een aantal dingen nagaan, hoe is je olie, dik of dun, en hoe houd hij in?

Nu zul je wel denken waar slaat dat op, als je carb vol loopt kan het zijn dat je een lekke klep hebt. Simpel te testen, ruik je olie naar benzine,en het is als water, dan weet je het.
 
Laatst bewerkt:
ding net gekocht,lang stil gestaan. olie was oud en stroperig dus incl filter direkt ververst,rook niet naar benzinemotor zelf stonk bij het ophalen wel naar benzine en liep niet stationair, dus carb revisiesetjes gemonteerd +bougies en olie dus ,bij doortrekken reageert hij langzaam en ineens pakt ie hem op met full power,bij gas terug en accelereren zelfde verhaal, plus dat de carb links overstro omd [benz lekt in luchtfilter huis]'''''''''''vengaboy''ff een aanta d.....
 
ding net gekocht,lang stil gestaan. olie was oud en stroperig dus incl filter direkt ververst,rook niet naar benzinemotor zelf stonk bij het ophalen wel naar benzine en liep niet stationair, dus carb revisiesetjes gemonteerd +bougies en olie dus ,bij doortrekken reageert hij langzaam en ineens pakt ie hem op met full power,bij gas terug en accelereren zelfde verhaal, plus dat de carb links overstro omd [benz lekt in luchtfilter huis]'''''''''''vengaboy''ff een aanta d.....


zoals het nu klinkt, blijven je flodders hangen.
sorry voor de late reactie, mijn pc was gechrast.
 
Hey allemaal ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van een ltd 454, nu alleen me rijbewijs nog :P
wat voor topsnelheden hebben jullie gehaald met de ltd 454?
 
Ik heb ook 1x 170 gereden, maar da's wel erg hard hoor voor een LTD.
Het zijn cruisers en geen racers.

O ja, de mijne staat trouwens te koop. Het is een compleet gereviseerde motorfiets.
Iemand intresse?
Zie onder motor-forum> Te koop> Unieke Kawasaki 454 LTD.
 
Hey is er iemand in de omgeving amsterdam die mijn kawasaki ltd 454 een kleine beurt wil geven ik betaal natuurlijk de onderdelen en voor je tijd
 
Hey ik heb een hele domme vraag. Hoe gaat me buddy seat in vredesnaam open? ( kawa ltd 454 )

Ik heb altijd geleerd dat vragen niet dom kunnen zijn....

Maareh daarvoor moet je de twee bouten in dat kastje achterop je buddy seat losschroeven... Dan kun je de buddyseat er uit schuiven/halen.

Heb ik nog een andere domme vraag: aan de zijkant van de buddy seat zitten een soort slotjes, iemand enig idee wat ik daarmee kan?
 
Ik heb altijd geleerd dat vragen niet dom kunnen zijn....

Maareh daarvoor moet je de twee bouten in dat kastje achterop je buddy seat losschroeven... Dan kun je de buddyseat er uit schuiven/halen.

Heb ik nog een andere domme vraag: aan de zijkant van de buddy seat zitten een soort slotjes, iemand enig idee wat ik daarmee kan?

Ik had er het stekkertje van de acculader (optimate 3) tussen geklemd.
Maar het is inderdaad bedoeld om een helm of een tas mee op slot te leggen.
Ik heb dat nooit gedaan, want het leek me niet zo veilig....
 
IK ben er weer met een paar domme vragen................. 1 zit er geen brandstof meter op die ltd 454 en zo wel: waar?
2 waar moet ik het oliepijl meten?
3 Me accu is niet overleden want na een avond in de lader doet ie het weer maar...... kan ik gewoon een beetje gedistileerd water erin doen zodat ie nie droog evegoed droog staat strax en hoe weet ik hoeveel erin moet?

B.v.d.
 
IK ben er weer met een paar domme vragen................. 1 zit er geen brandstof meter op die ltd 454 en zo wel: waar?
2 waar moet ik het oliepijl meten?
3 Me accu is niet overleden want na een avond in de lader doet ie het weer maar...... kan ik gewoon een beetje gedistileerd water erin doen zodat ie nie droog evegoed droog staat strax en hoe weet ik hoeveel erin moet?

B.v.d.

Wederom, domme vragen zijn er niet, alleen domme antwoorden.

1. Klopt, zit er niet op. Ik rij op de dagteller. Je hebt een reserve dus een keer proberen
hoe ver je komt.

2. Je oliepeil kin je zien aan de rechterzijkant, onderin. Zit een kijkglaasje. Zet je motor
recht als je kijkt.

3. Kun je gewoon bijvullen. Als de accu droog gestaan heeft, zou ik em even laten
nakijken of ie nog goed is. Vullen tot de platen onder staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan