• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

einde 25kw, motor weer vol vermogen

reuffneck

MF legend
Lid geworden
21 jul 2006
Waarderingsscore
6
ik heb de search al gebruikt, en google wilde ook al niet!

maar mijn vraag
over 1 maand - 1 dag *O* *O* *O*
ben ikvan m'n 25kw af, en mag m'n bandit dus weer op vol vermogen
dit wil ik dan natuurlijk ook meteen laten doen! (en ff op de bank netjes laten afstellen, maar dat terzij)

maar moet ik dit bij een dealert laten doen?, moet hij dan weer opnieuw gekeurd worden door de rdw, of moet de rdw het weten?
dus dat het kenteken weer aangepast word?

iemand die me hier mee kan helpen?

groetjes

euh... dat op de bank zetten kun je beter niet doen ik deze creditcrissis :')

:+

Yep, afspraak bij het RDW laten maken... De papieren laten zien waaruit blijkt dat hij vol vermogen hebt... en binnen een week je nieuwe kenteken zonder 25 kw. Je moet wel een papier kunnen overleggen waaruit blijkt dat hij geen 25 kw meer is.

Yep, afspraak bij het RDW laten maken... De papieren laten zien waaruit blijkt dat hij vol vermogen hebt... en binnen een week je nieuwe kenteken zonder 25 kw. Je moet wel een papier kunnen overleggen waaruit blijkt dat hij geen 25 kw meer is.

hm jammer. en een dynojet runnetje is wel een mooi papiertje om te laten zien dat hij geen 25kw meer is?

euh... dat op de bank zetten kun je beter niet doen ik deze creditcrissis :')

:+

of juist wel! geld moet rolllllen!!!!!

kijk dat was dus ook mijn vraag.
volgend jaar mag me begrenzing eraf maar als ik een nieuw kenteken aanvraag moet de eventueel volgende koper weer opnieuw op 25kw zetten als hij zo moet rijden dus kan je hem misschien minder snel verkopen.

Laatst bewerkt:
tege mij zeide ze toen ik er vorige maand was om motor in te voeren op 25kw dat ik als ik hem weer op vol vermogen wou hebben ik gewoon ff moest bellen en de cvo moest faxen. dan kwamen die gegevens gewoon op kenteken zonder kosten of iets

Terug
Bovenaan Onderaan