Eindelijk een grote cruiser

Dorset-Arms

MF'er
4 aug 2008
41
0
Twente
Morgen komt ie, mijn Yamaha Venture Royal 1300. Er zit een intercom op, maar weet iemand waar ik de stekkers/headset kan kopen die op die intercom passen?
 
Morgen komt ie, mijn Yamaha Venture Royal 1300.



Heb je hem al?

full
 
Laatst bewerkt:
En voor dit doe je je SIlverwing weg :o

;)

Veel plezier gewenst met/van je nieuwe aanwinst :]
 
Wauw, die two-tone kleur, geweldig!
Weet jij misschien als voormalig Venturerijder waar ik die stekkers voor de intercom kan krijgen. Had al een link gehad naar de Yamahacatalogus, maar daar staan ze niet meer in. En ik wil graag zo origineel mogelijk rijden natuurlijk!
 
En voor dit doe je je SIlverwing weg :o

;)

Veel plezier gewenst met/van je nieuwe aanwinst :]

Dank je. Ja, met pijn in het hart, want die Silverwing is echt een superfiets. Kan ons alleen niet met z'n tweeën de Duitse heuvels in krijgen met z'n 500 cctjes.
 
Als die stekker hetzelfde is als een 1200 dan kan je die gewoon kopen bij de betere electronicawinkel en anders bestellen bij www1.conrad.nl.

Kijk ook eens op http://www.yamahaventureclubnederland.com/ voor meer info en het is natuurlijk altijd leuk om lid te zijn van een club met dezelfde motoren dan jezelf hebt. Zij kunnen je uiteraard ook wel helpen aan je intercom materiaal.

Ergens heb ik in huis nog wel het aansluitschema van de intercomaansluiting. Als je hem echt nodig hebt en het is dezelfde als een 1300 dan wil ik volgende week weleens kijken of ik hem nog ergens kan vinden.
 
Laatst bewerkt:
Als die stekker hetzelfde is als een 1200 dan kan je die gewoon kopen bij de betere electronicawinkel en anders bestellen bij www1.conrad.nl.

Kijk ook eens op http://www.yamahaventureclubnederland.com/ voor meer info en het is natuurlijk altijd leuk om lid te zijn van een club met dezelfde motoren dan jezelf hebt. Zij kunnen je uiteraard ook wel helpen aan je intercom materiaal.

Ergens heb ik in huis nog wel het aansluitschema van de intercomaansluiting. Als je hem echt nodig hebt en het is dezelfde als een 1300 dan wil ik volgende week weleens kijken of ik hem nog ergens kan vinden.

Thanx, ik ga kijken bij Conrad. En wanneer je dat schema nog tegenkomt, hou ik me aanbevolen. En ik ga zeker kijken bij de club. Bedankt voor de tip!
 
Ik ontdekte bij de plaatselijke motorboer dat die intercom gelijk is aam dde Goldwing. Hij had nog twee oude helmen liggen met de headset erin, mocht ik voor 80 euries meenemen. Ik heb de sets eruit gesloopt en in onze helmen gebouwd.
 
Mooi! Voor dat geld hoef je het niet te laten, voor twee headsetjes was je dat geld ook bijna kwijt geweest.
 
kheb de mijne ook binnen van vorige week,hij is van '87 en nog zeer proper :Y
ik ben wel al op zoek naar een rood lichtkapje,ik moet hier thuis van het voetpad rijden en de achterflap met de 4 lichtjes heeft een klop van de trekhaak gekregen en een lichtkapje gebroken,dus wie er eentje kan missen laat mij maar iets weten
rekkie
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan