Eindelijk een uitlaat voor de Dylan

sav

MF veteraan
26 aug 2002
6.160
261
Zwijndrecht (Zuid Holland)
Eindelijk.

Niet dat www.easyparts.nl een slechte service heeft, maar als ook de importeur er geen een meer in voorraad heeft, gaat het lang duren. Sterker zelfs, easyparts heeft uit zichzelf aangeboden om het geld te retourneren omdat het zo lang ging duren.


Maar toch, vanmiddag kwam eindelijk de post met een doosje *O*

En dus direct maar de Leovince 4road 4t 4108 Honda @125/@150/dylan 125(mod.04)/dylan 150/ uitlaat eronder geprutst.

De originele uitlaat:
DSCN0416.jpg


Leovince naast Honda
DSCN0417.jpg


Close up
DSCN0418.jpg


En nu zit hij eronder:
DSCN0419.jpg


Foto van de achterkant:
DSCN0420.jpg



Mijn eerste indruk is dat het weinig verschil maakt. Als je op de scooter rijdt, heb je de indruk dat hij meer geluid maakt dan de originele uitlaat maar als je de scooter voorbij hoort komen klinkt hij juist minder hard. De topsnelheid lijkt ook niet echt veel hoger.

De set is heel erg compleet en er zitten ook andere rolletjes bij. Ik heb deze rolletjes er nog niet opgezet, misschien dat hij met de andere rolletjes wel feller is.
 
Ziet er goed uit ,een iets andere bochten werk van de pijpen! Valt 't geluid mee? Donkerder geluid? ben benieuwd en tegen welke prijs.
reden tot aankoop?
 
Enerzijds omdat we deze uitlaat mooier vinden en anderzijds omdat de originele Dylan uitlaat niet bepaald supergoed is. Deze uitlaatjes waren nu in de aanbieding bij easyparts.

Voor het geluid heb ik nog wel een filmpje, maar de camera trilde een beetje tijdens het filmen. Affijn, je ziet het vanzelf....

 
Enerzijds omdat we deze uitlaat mooier vinden en anderzijds omdat de originele Dylan uitlaat niet bepaald supergoed is. Deze uitlaatjes waren nu in de aanbieding bij easyparts.

Voor het geluid heb ik nog wel een filmpje, maar de camera trilde een beetje tijdens het filmen. Affijn, je ziet het vanzelf....

[~[url="http://img.photobucket.com/albums/v78/rke_58/Honda%20dylan/th_DSCN0421.jpg"]afbeelding~][/URL]


mooi geluidje veel beter dan standaard, zeker het overwegen waard.
Wij voorlopig nog ff standaard blijven rijden! Maar tis een gedachte!
 
Ziet er leuk uit !! :D

Hoe s de diefstal gevoeligheid van een dylan
Wat is jou mening erover ?

(zit erg te twijfelen over een dylan, honda ps150, of de gilera scooters ;) en ja ik weet het je kan er niet rustig op rijden. Daarom de reden voor een dylan (matzwart).
 
Laatst bewerkt:
Op mijn 2 Dylan's heb ik ook de Leovince gehad.
Hij heeft 2 voordelen....
Hij ziet er goed uit en hij roest niet meer.
Voor betere prestaties hoef je hem niet aan te schaffen want het scheelt praktisch niets,alleen maakt hij meer lawaai!
 
Mooi spul dat Leovince *D

Het grappige is dat die van mij pas na een blokje om lekker begint te klinken... als hij dus afgekoeld is en ik start hem dan klinkt hij vreemd genoeg een stuk zachter :Y
 
Vet uitlaatje! Trouwens ik denk dat een originele ook behoorlijk wat centjes kost. En zoals gezegd is dit niet eens zo'n goed spul. En 't oog wil ook wat.
 
Hoe s de diefstal gevoeligheid van een dylan
Wat is jou mening erover ?
De scooter is van mijn vrouw. En zij zet hem doorgaans met twee sloten en een stuurslot vast terwijl ze ervoor zorgt dat hij in het zicht staat.
Misschien wat overdone maar zij zegt: "better safe then sorry"

(zit erg te twijfelen over een dylan, honda ps150, of de gilera scooters en ja ik weet het je kan er niet rustig op rijden. Daarom de reden voor een dylan (matzwart).
Er is een snelle nokkenas, een 170 cc cilinder en andere eindoverbrenging te koop voor de dylan:

En, op youtube staat dit wazige filmpje over de topsnelheid met een 170 cc cilinder (135 km/uur)...


Voor betere prestaties hoef je hem niet aan te schaffen want het scheelt praktisch niets,alleen maakt hij meer lawaai!
Yep. Alleen de uitlaat doet weinig. Je merkt er niets van, zeg maar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan