meet eens tussen het uitgaande contact en het frame, krijg je daar spanning ?
zoja dan is je startmotor waarschijnlijk naar de herrie, of de kabel kapot, massa startmotor niet goed.
Zoniet, dan blijft je relais hangen, een simpele tik met steeksleutel 10 kan al helpen.
edit, schema er ff bijgepakt.
[afbeelding]
trouwens, als je probeerd te starten, en het relais gaat zoemen, worden de aangesloten kabels dan warm ? kan zijn dat je startmotor vast zit door vuil of roest, daardoor wel stroom trekt maar niet in beweging komt.
ik lees nergens of de accu wel goed is.
de gsx400x heeft geen benzinepomp.
je hebt een benzinekraan met vacuum systeem, dat gaat naar je carbs, verder niet.
het enige electrische in je tank is de vlotter.
Je benzineslang mist nog, begrijp ik dat goed, en heb je wel een vacuumslang ? die zit aan de achterkant van je benzinekraantje.
Het je trouwens een foto en wat verdere specs van je motor, want ik heb ineens het vage vermoeden dat je een andere motor hebt dan dat ik denk dat je hebt.
zijstandaard ?
die heeft geen enkele invloed op het functioneren van de motor hoor, staat er helemaal los van.
Er zit een schakelaar aan de zijstandaard die de motor uitschakelt als de standaard uit staat terwijl je de motor in de versnelling hebt staan en de koppeling laat opkomen.zijstandaard ?
die heeft geen enkele invloed op het functioneren van de motor hoor, staat er helemaal los van.
Zit er geen schakelaar op de jiffy van een impulse?nee, bij de impulse heeft de zijstandaard geef effect op het functioneren van de motor, gescheiden systeem.
Zit er geen schakelaar op de jiffy van een impulse?
Je hebt wel een schakelaar maar die zit er niet op, maar je krijgt wel een melding op je dashboardDat wel, maar die zit er bij niet op dus krijg melding op mijn dashbord.