En daar lag ik dan..

Die steentjes moeten ze 's gaan verbieden, wat een troep!
Te pas en te onpas wordt die rommel rondgestrooid.

Succes met de motor!
 
Ik heb m'n oor es te luisteren gelegd in het streetfighter-topic... en daar werd me toch verteld dat hij een pak meer kan opbrengen :Y .
Dus ja, kheb me voorgenomen hem te laten gaan voor 800€ anders ga ik hem herstellen. We zien wel wat er uit de bus valt.
Ondertussen m'n eerste keer bij de kine geweest... Is niet tegengevallen. Ze is nog geen haar veranderd buiten vroeger, alleen wat ouder geworden (34), maar ze ziet er nog steeds lekker uit :P , daar heb ik wel wat pijntjes voor over :+
 
shit, jij hebt zelfs een stuurdemper :X , blijkbaar dus ook geen oplossing
(ik dacht er eentje aan te schaffen binnenkort ivm dat tankslappen)

tegen een tankslapper zal de stuurdemper wel helpen, ik heb er ook 1 van he suzuki std lijstje. tegen een speed wobble (het swabberen) zal de demper misschien iets minder doen, tis geen instelbare öhlins ofzo, maar voor speedwobble is ook veel minder stuurbeweging nodig dan een tankslapper, die is immers een volledige stuuruitslag naar links of rechts. en voor een speedwobble kan een heel klein hoekje al genoeg zijn. kijk maar es wat er gebeurt als je met 120 een klap(je) tegen het stuur geeft. je ga ja aardig naar links of rechts kantelen. en dat met zo'n kleine stuurhoek.
only try to: langzaam opbouwen met het klappen tegen het stuur, als je het gaat proberen, in 1 keer hard slaan kan low/hisider betekenen
 
Terug
Bovenaan Onderaan