En in 't Gooi?, deel II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen, tanken kunnen wij bij de BP bij de witte bergen voor de mensen die nog moeten tanken. Hoef je niet speciaal om te rijden ;)
 
goeiemorgen !!!!
Effe broodje doen, motor halen, tanken en dan komt ik d'r ook aan
alleen wel zonder digicam, gisteren batterijen vergeten te halen
 
Zo we zijn weer thuis, mensen allemaal bedankt. Heenreis was al erg gezellig, beetje jammer van de hagel alleen :+
Erg leuk om met de gooi groep naar de megameeting te rijden :}

:] :] :]
 
Zo we zijn weer thuis, mensen allemaal bedankt. Heenreis was al erg gezellig, beetje jammer van de hagel alleen :+
Erg leuk om met de gooi groep naar de megameeting te rijden :}

:] :] :]

:^ Inderdaad, leuk om weer een paar nieuwe gezichten bij de nicknames te zien *D
 
En hier dan een paar plaatjes *D

full
 
ships, je bent met net voor! Al weer een beetje opgewarmd?

Deze is nog voor de liefhebbers

(Afbeelding)

Ja hoor, lekker gedouched en zit nu heerlijk in mijn joggingbroek te wachten op alle leuke foto's... duurde wel even voordat ik weer een beetje gevoel in mijn vingers had ;)

Ohja, dit waren de foto's van ons gooi groepje die Michel heeft gemaakt, de rest staat hier: Hoe was de Mega Meeting 2005?
 
Laatst bewerkt:
Mensen het was gezellig, zeker voor herhaling vatbaar. Ben lekker wezen douchen, en nu met een kop koffie foto's kijken :9
 
Mensen het was gezellig, zeker voor herhaling vatbaar. Ben lekker wezen douchen, en nu met een kop koffie foto's kijken :9

Ja, kwam er een beetje laat achter dat jullie rechtdoor zouden gaan op de diependaalselaan, maar gelukkig nog wel kunnen zwaaien. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan