En in 't Gooi?

Status
Niet open voor verdere reacties.
hja mensen,was errug gezellig,bedankt voor de lach,na mn klote ervaring met de arm der wet.gelukkig is alles weer goed gekomen,moet nu alleen nog 95 pleuro overmaken.
leuk om een paar nieuwe gezichten te zien.
jammer dat ik asami maar ff heb gezien,en me niet eens ff fatsoenlijk heb voorgesteld.
my humble appologies :} volgende keer??oke,maak ik het goed met je,krijg je koffie van me ofzo.
michel en diddle,jullie hebben een kicke huisje,tot volgende week
mechanical,thanks for youre support,mag ik je nu ook matti noemen ;)

laterz mensen,goed weekend

Ja dat was wel even een domper, maar toch leuk dat we daarna toch nog even een heel klein stukje hebben kunnen rijden. Maken we volgende week goed *D
Enne thx :)
 
Zo te lezen was het erg leuk vanmiddag, ik hoop de volgende keer wel mee te kunnen. Was net te laat terug van het klussen. BALEN!!!!!!!!!!!!!!


Ik ga morgen een lekker stukkie rijden, hopelijk is het dan ook mooi weer.
@ Arch-enemy: Moet je morgen werken bij Noord? Zo ja, vroeg of laat? Kom ik even langs voor wat voedsel voor de motor.
 
Mmmmmh, SEXYYYYYYYYY!

keertje dvdtjuh kijkuh? :+



:X
hja mensen,was errug gezellig,bedankt voor de lach,na mn klote ervaring met de arm der wet.gelukkig is alles weer goed gekomen,moet nu alleen nog 95 pleuro overmaken.
leuk om een paar nieuwe gezichten te zien.
jammer dat ik asami maar ff heb gezien,en me niet eens ff fatsoenlijk heb voorgesteld.
my humble appologies :} volgende keer??oke,maak ik het goed met je,krijg je koffie van me ofzo.
michel en diddle,jullie hebben een kicke huisje,tot volgende week
mechanical,thanks for youre support,mag ik je nu ook matti noemen ;)

laterz mensen,goed weekend
you'll have to better then that |(
loop al cappusjino en broodje zalm op je voor :+

matti :}

:)
 
Volgens mij hebben jullie de hele dag alleen maar stil gestaan O-)

hehehehehe...

Maareh, volgende keer ietsje meer dirt op die bikes hoor :P



greetz,

Cyc
 
Volgens mij hebben jullie de hele dag alleen maar stil gestaan O-)

hehehehehe...

Maareh, volgende keer ietsje meer dirt op die bikes hoor :P



greetz,

Cyc

Oh dan ben jij dus de broer van? :)

Nu ben ik helemaal weer op de hoogte, vond je al zo bekend voorkomen en toen hoorde ik later van Hans wie je was. Toen viel 't kwartje :)
 
MechanicalAnimal reed jij vanmorgen vanuit 's Graveland rechtsaf de Fransekampweg op richting de Gamma en Bussum? Achter je reed een rode ER-5 volgens mij. Klopt dit? Ik reed in mijn koekblik en stond voor het stoplicht te wachten om 's Graveland in te draaien.
Ha! Mijn eerste spot... :)

geslaagd hoor :} ...... :]
:)

jaloerse hond! Ik vind jou ook best lief hoor...
Ik ben heel blij voor jullie!

... jammer dat ik asami maar ff heb gezien,en me niet eens ff fatsoenlijk heb voorgesteld.
my humble appologies :} volgende keer??oke,maak ik het goed met je,krijg je koffie van me ofzo.
Dat betaal ik nou wel, hè! ;) Graag volgende keer iets uitgebreider. Ben in ieder geval blij dat je nog hebt kunnen rijden vandaag.


you'll have to better then that |(
loop al cappusjino en broodje zalm op je voor :+
Fijn dat het allemaal bijgehouden wordt :+ op weer zo'n lijstje zeker? :X
 
heb vanmiddag vanuit koekblik moter gespot op de weg over anna's hoeve, vlak voorbij de 2 voetbalclubs stonden er auto's stil midden op de weg voor niks! wie was dat? was een zwarte moter
 
Is dat ook weer duidelijk, rij je volgende keer dan ook mee? :)
zullen wij iets minder poetsen/posen :+

Wauw....wat een belofte :}

Het wordt wel heel aanlokkelijk nu....hahahaha...
Nee, ik mot de mijne ook nodig weer even poetsen/wassen...dusseh...

Ik kijk wel even volgende keer, ok...lijkt me wel leuk. Maar als jullie alleen maar gaan lopen wheelien en stoppieen, ben ik weg hoor....ben al bijna een keer omver gekegeld door zo'n gast tijdens een tourtje '(

greetz
 
Wauw....wat een belofte :}

Het wordt wel heel aanlokkelijk nu....hahahaha...
Nee, ik mot de mijne ook nodig weer even poetsen/wassen...dusseh...

Ik kijk wel even volgende keer, ok...lijkt me wel leuk. Maar als jullie alleen maar gaan lopen wheelien en stoppieen, ben ik weg hoor....ben al bijna een keer omver gekegeld door zo'n gast tijdens een tourtje '(

greetz

trust me, we zijn redelijk rustige rijders. En halen dat soort fratsen niet uit. gewoon lekker rijden en af en toe op recht stukkie beetje gas d'r op ;)
Maar als jouwe nu ook schoon is hoeven wij de motor allemaal niet vies te laten O-)
 
Was een leuk ritje vanmiddag, alleen jammer dat SP1KE niet mee heeft kunnen rijden :(

Worden de paar foto's die zijn gemaakt nog gepost? jaaja ik weet het, ben ongeduldig })
 
Goh, ik geloof dat ik weer iets gemist heb vanmiddag...... Stond niet op het lijstje omdat ik niet wist hoe erg het uit zou lopen op het werk...maare was dus pas om 15.30 klaar en boodschappen doen op zaterdagmiddag in Hilversum gaat niet 123..... :( Btw zit ik net op de weblog van ons diddle schrik ik me rot!! ;) bekende kop op de foto's..... Krijg je he hilversum is en blijft een dorpje...

Laterz Alex })
 
Goh, ik geloof dat ik weer iets gemist heb vanmiddag...... Stond niet op het lijstje omdat ik niet wist hoe erg het uit zou lopen op het werk...maare was dus pas om 15.30 klaar en boodschappen doen op zaterdagmiddag in Hilversum gaat niet 123..... :( Btw zit ik net op de weblog van ons diddle schrik ik me rot!! ;) bekende kop op de foto's..... Krijg je he hilversum is en blijft een dorpje...

Laterz Alex })

Doel je op mij? Ik ken wel een Alex met een R6 maar die is geen bandenuitlijner.
:)
 
Hey mensen, ik vond het erg gezellig vandaag! Ontzettend veel gelachen... alleen heel erg klote voor Sp1ke, gelukkig nu alleen nog een boete. Dat die agenten eens wat nuttigers gaan doen dan met 10 man te luisteren of je geluid net over de grens komt :(

Gezellig dat jullie nog even mee kwamen voor een bakkie!

Volgende week weer?? }) :]
 
Jaaaaahh.. gevonden beetje groot!!! 56k beware!!!!! haha

superikke.jpg


Btw ik ben niet gek ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan