En in 't Gooi?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje H'sum en Loosdrecht. Was eerder klaar met werken dan ik dacht :) dus ben anderhalf uur gaan rijden. Waar zijn jullie gaan rijden?
 
Ik ben via de diependaalselaan zo over de gijsbrecht naar Cor gereden. IK ben kort daarna lekker naar huis gebracht door Poy (mijn zwager). Heet hem trouwens even welkom op mf en nodig hem uit om een keer met de groep te gaan rijden.


Grtzz van een balende Noppie
 
opa zei dat mn knipper niet uit stond,ik zei dat ie niet aan stond,maar wel binnen de lijn stond.
daarna ff vol voor zn smoel gaan staan,ken ie er ook niet tussendoor schieten.
(t was geen mercedes :X )

@ asami:we zijn bij westbroek samengekomen,via breukelen loosdrecht kortenhoef sgraveland naar hilversum,via annas hoeve naar baarn,soestdijk,lage vuursche terug naar hilversum,en daar ben ik terug gestoken naar huizen.
volgende keer wel mee he?
(post eens een piccie van jou?weet ik wat we vandaag gemist hebben)
nee ik ben niet nieuwsgierig O-)
 
@ asami:we zijn bij westbroek samengekomen,via breukelen loosdrecht kortenhoef sgraveland naar hilversum,via annas hoeve naar baarn,soestdijk,lage vuursche terug naar hilversum,en daar ben ik terug gestoken naar huizen.
volgende keer wel mee he?
(post eens een piccie van jou?weet ik wat we vandaag gemist hebben)
nee ik ben niet nieuwsgierig O-)
Ja, ik ga volgende keer graag mee. Piccie? Heb ik niet. :P ...
 
nee,want ik heb ook een rode,alleen een vtr
full

jouw beurt ;)
 
Ja, dat is stoer, mooi d'r op gezet :} . Maar ik meen het; ik heb ECHT geen foto van me & my bike. Misschien binnenkort...
 
Ik ga ook wel naar de mega-meeting vanuit huizen.. (mag ook hilversum zijn natuurlijk 8-) )


en kom ook hier meerijden als het goed is..
ik wacht alleen nog heel even op dat er een goede regenbui echt alle pekel weggespoeld heeft en dan rijden maar :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Ik ga ook wel naar de mega-meeting vanuit huizen.. (mag ook hilversum zijn natuurlijk 8-) )


en kom ook hier meerijden als het goed is..
ik wacht alleen nog heel even op dat er een goede regenbui echt alle pekel weggespoeld heeft en dan rijden maar :] :] :]

ja precies, we kunnen gewoon op een vast punt afspreken voor alle mensen uit de omgeving. Maakt op zich niet echt uit waarvandaan we dan wegrijden :)
 
Volgens mij woon ik bij jou om de hoek of woon je niet in de buurt van een kerk? Ben niet echt zeer op de hoogte van allerlei straten enzo..

Klopt! woon idd heel dicht bij die kerk (wat nu appartementen zijn)

Moet dus gaan uitkijken voor een rode Er-5 (...met mf sticker?? :P )

of staat die niet in deze buurt?
 
Aangezien we nu toch een soort eigen Gooi topic hebben, wie gaan er allemaal naar de megameeting? Mega Meeting: 8 mei 2005

Kunnen we met een groep vanaf Hilversum ofzo wegrijden ;) :]
ja ik ga naar de megameeting,motel witte bergen is een goed afspreekpunt,vind je niet,lekker centraal,langs de A1,op de goede weg naar veenendaal.
laat maar horen,is maar een idee
 
Ik ga ook wel naar de mega-meeting vanuit huizen.. (mag ook hilversum zijn natuurlijk 8-) )
zie boven :)

en kom ook hier meerijden als het goed is..
ik wacht alleen nog heel even op dat er een goede regenbui echt alle pekel weggespoeld heeft en dan rijden maar :] :] :]
goed plan
ik vind het trouwens apart,dat we elkaar nog niet zijn tegen gekomen in huizen,niet zo,n groot dorp toch?
kom je wel eens bij koeman motoren?
 
goed plan
ik vind het trouwens apart,dat we elkaar nog niet zijn tegen gekomen in huizen,niet zo,n groot dorp toch?
kom je wel eens bij koeman motoren?

Ik wel, ben er 1 keer geweest samen Mechanical Animal om zijn motor daar voor onderhoud te brengen ;)
 
ja ik ga naar de megameeting,motel witte bergen is een goed afspreekpunt,vind je niet,lekker centraal,langs de A1,op de goede weg naar veenendaal.
laat maar horen,is maar een idee

Dat is inderdaad wel een goede, en dan vanaf daar door op de a1 en dan a30 zeker? wel een leuk stukkie ook. Ik ben voor! *D
 
en vanaf a 30 afslag ede,stoplichten rechts en dan alsmaar rechtdoor,kom je vanzelf bij de mac uit. ;)
 
en vanaf a 30 afslag ede,stoplichten rechts en dan alsmaar rechtdoor,kom je vanzelf bij de mac uit. ;)

ja prima toch *D

zullen we zeggen uurtje of half 10 daar? ff half uurtje verzamelen en dan rond 10:00 wegrijden? zijn we mooi op tijd daaro *D

Zullen we meteen lijst maken van degene die naar motel witte bergen komen?
Als iedereen dit copy paste om zo up to date te houden ;) :

Zondag 8 Mei 2005 (09:30 verzamelplek bij motel de witte bergen voor mf-ers uit gooi en omstreken en verder? om 10:00 richting mega meeting veenendaal rijden)
1) SP1KE
2) Michel27 & Diddle
3)
 
goed plan
ik vind het trouwens apart,dat we elkaar nog niet zijn tegen gekomen in huizen,niet zo,n groot dorp toch?
kom je wel eens bij koeman motoren?

ik kom zelden bij koeman..
onderhoud laat ik doen in almere...
zal binnenkort eindelijk een keer die mf sticker erop doen...
ben op me R1 totaal in het blauw zoals me icoon...

ach we spreken binnenkort wel wat af via dit topic :] :]
 
Zondag 8 Mei 2005 (09:30 verzamelplek bij motel de witte bergen voor mf-ers uit gooi en omstreken en verder? om 10:00 richting mega meeting veenendaal rijden)
1) SP1KE
2) Michel27 & Diddle
3) 2wheel_robbie
4)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan