En weer een nieuwe deerne erbij....!

Het valt me nu wel op dat een leuke meid meer reacties teweegbrengt dan een nuttige vraag...

Evengoed ben je hartelijk welkom op testosteron-forum.nl (voorheen motor-forum.nl)
 
Op maandag 05 april 2004 16:34 schreef prin6je het volgende:
Auto verkocht!!!! jeeah!!!
Hè hè, het is je dus gelukt! Da's mooi hoor. Nog een beetje leuk prijsje voor kunnen vangen? Al met al toch nog vrij snel gegaan, de verkoop, toch?

Maarehm, auto nu verkocht, dus centjes voor een :] fiets! Al een beetje proefritjes gemaakt? En en en, ga je nou voor een Gixxer of niet?
 
Het valt me nu wel op dat een leuke meid meer reacties teweegbrengt dan een nuttige vraag...

Evengoed ben je hartelijk welkom op testosteron-forum.nl (voorheen motor-forum.nl)


je moest eens zien hoeveel nuttige vragen ik al gesteld heb :9 (ok... ook wel een paar onnozele)

Verder is het autootje snel verkocht gelukkig wel! Gisteren mijn nieuwe pak opgehaal oooooh wassie moooooi!!! En ik heb as. zaterdag eerste proef rit op een gsx-r :9~

en promise dat ik vorzichtig doe... O-)
 
Leuk voor je dat je een mooi pak hebt. Wat voor een?
Lekker in het eer of "allround" pak (gore-tex of zoiets). Ik denk zelf iets met leer :9

Veel suc6 met je proefrit. Als je overleeft moet je lekker megaan met de mega-meeting.
Kan ik je pak bewonderen O-)

By the way, hoe kom je aan prin6je
 
Leuk voor je dat je een mooi pak hebt. Wat voor een?
Lekker in het eer of "allround" pak (gore-tex of zoiets). Ik denk zelf iets met leer :9

Veel suc6 met je proefrit. Als je overleeft moet je lekker megaan met de mega-meeting.
Kan ik je pak bewonderen O-)

By the way, hoe kom je aan prin6je


Pak is van revit en is geloof ik model px2?? Zwart grijs met een beetje wit... echt heeeel erg mooi! (leer inderdaad)

En idd als ik de proefrit overleef ga ik zekers mee naar de m meeting *D

en prin6je.. pfff... weet ik niet hoe ik daar zo aan kom! Kwam gewoon in me op denk ik...hoezo!?
 
Laatst bewerkt:
Cool hoor.

En ja, je lijkt wel een beetje op een prin6je. Zoals je in de foto kijkt. Beetje loensig.
Alleen nog een mooi kroontje (of een diadeem) en je kan zo bij Bea op de koffie...

Ik hoop dat ik je niet beledig of zo (zei hij nederig :} )

PS nog twee daagjes
 
Cool hoor.

En ja, je lijkt wel een beetje op een prin6je. Zoals je in de foto kijkt. Beetje loensig.
Alleen nog een mooi kroontje (of een diadeem) en je kan zo bij Bea op de koffie...

Ik hoop dat ik je niet beledig of zo (zei hij nederig :} )

PS nog twee daagjes

Gisteren op de koffie geweest bij bea en onze alex en je moest de hartelijke groeten hebben :+

Ps... ik kijk niet loensig.. dit wazs de enige foto die ik digitaal heb en is nogal in beschonken toestand genomen... haha
 
Cool hoor.

En ja, je lijkt wel een beetje op een prin6je. Zoals je in de foto kijkt. Beetje loensig.
Alleen nog een mooi kroontje (of een diadeem) en je kan zo bij Bea op de koffie...

Ik hoop dat ik je niet beledig of zo (zei hij nederig :} )

PS nog twee daagjes
Over testosteron gesproken he ;)

:+
 
Hey babe,

Welkom op forum...honda is ook mooie motor :)

Enehhhh laat die ouderen maar zeuren dat het te hard gaat, die zijn gewoon beetje bezorgd!!! Zit allemaal in de rechterhand!!

Zo te zien ben je een aardig feestbeest (op foto)...we gaan aankomende zomer vanuit arnhem met de motor naar dance valley (8 aug)!!! Als je dat leuk lijkt...gaan meer dames mee hoor :P

in ieder geval veel veilige kilometers!!

Greetz,
eriq!
 
Hey babe,

Zo te zien ben je een aardig feestbeest (op foto)...we gaan aankomende zomer vanuit arnhem met de motor naar dance valley (8 aug)!!! Als je dat leuk lijkt...gaan meer dames mee hoor :P

heb toevallig vorige week mijn kaartje gehaald :}
maar waarschijnlijk vertrekken we met een bs vanuit rotterdam
hopen dat we net zulk mooi weer als vorig jaar hebben *D
 
COOOOOOL!!! Vorig jaar hebben we busjes gehuurd maar nu gaan we met de motor :P ...Daarna lekker uitbrakken op het strand!! Dus als je stuk of 7 sportmotoren ziet staan zijn wij het...

Vorig jaar inderdaad top feestje...supermooi weer...helemaal uit je plaat van de...je weet wel lol...
 
Dance Valley :? Dat is toch rondspringen in de modder en niet naar huis kunnen omdat de bussen niet rijden })

[me]M-71 is te oud voor die onzin :+ [/me]
 
Dance Valley :? Dat is toch rondspringen in de modder en niet naar huis kunnen omdat de bussen niet rijden })

[me]M-71 is te oud voor die onzin :+ [/me]

dance valley is gezellig een feestje vieren in het zonnetje en lekker met eigen vervoer gaan zodat je op tijd kunt vertrekken en niet in de fille staat 8-)
beetje dansen en rare mensen bekijken en genieten van het feit dat niet op elk feest alleen maar van die vage lui komen :)

ps enneh niemand is te oud voor dance valley!!
 
Voordat mijn motor op temp is ben ik er al ;)

Neeeh ik houdt niet zo van die commerciele massale dance toestanden van tegenwoordig.

zoals ik al zei

[me]M-71 is te oud voor die onzin[/me]
 
Nou, dan kom ik ook naar het dansvallei.
Veel prin6jes om mij heen vindt ik leuk.
Zeker als ze een beetje tipsy zijn en in hun leren motorpak lopen :9
Lol is alles :}

By the way, hoe is je proefritje afgelopen. Ben wel beneuwd eigelijk...
 
Terug
Bovenaan Onderaan