En weer een nieuwe

Heb m’n eerste motor km’s op een XT550 gereden en heb heel lang een rood-witte XT600 gehad. Een van m’n allerleukste motoren, achteraf gezien. Heel veel lol mee gehad en hij liet me nooit in de steek.
Ik speur nog steeds geregeld MP af naar een leuke en betaalbare XT (hoewel ik er eigenlijk geen plek voor heb) en was deze ook al tegengekomen, ziet er erg goed uit! Hopelijk wordt het ‘em!
 
Gefeliciteerd, leuk ding, zo'n XT. Bijna onverwoestbaar.

Je Mercedes ken ik ook wel, laatste keer gezien in 2011 in Ahoy, toen nog op donkerrode velgen.
 
Ff serieus is het de kickstarter waar je schrik van hebt? Of machinebeheersing/verkeer?
Deze heeft gelukkig een electrische starter, maar dat boeit eigenlijk niet zo. Al heb ik slechte ervaringen met KTM
01402300-0000-4A2E-B293-2F1E6FA33CCD.jpeg

Eigenlijk doordat er elke keer zo’n tijd tussen zit moet ik hard wennen aan de bewegingen. Schakelen etc dat gaat allemaal vanzelf. Voor m’n gevoel ligt de grens bij 5 graden schuin. Ik heb angst om te vallen. Iets wat ik met m’n jetski (Kawa 750 sx) destijds absoluut niet had. Met die XR250 (25pk) kon ik ook spelen. Met de XT komt het ook goed. Ik schrok toen ik het gas dicht draaide. Effe wennen dat is duidelijk
 
Deze heeft gelukkig een electrische starter, maar dat boeit eigenlijk niet zo. Al heb ik slechte ervaringen met KTMBekijk bijlage 1711623
Eigenlijk doordat er elke keer zo’n tijd tussen zit moet ik hard wennen aan de bewegingen. Schakelen etc dat gaat allemaal vanzelf. Voor m’n gevoel ligt de grens bij 5 graden schuin. Ik heb angst om te vallen. Iets wat ik met m’n jetski (Kawa 750 sx) destijds absoluut niet had. Met die XR250 (25pk) kon ik ook spelen. Met de XT komt het ook goed. Ik schrok toen ik het gas dicht draaide. Effe wennen dat is duidelijk
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Terugslag of onderuit gegaan?
 
M’n maat had z’n KTM effe in m’n loods gezet en toen ik er was kon ik het niet laten. Zo’n 640 (dacht ik) is wel wat heftiger dan die XR. Bij dat ding gebruikte ik dat compressie knoppie ook nooit. Ik ben uiteindelijk op m’n muil gegaan nog voordat hij liep
 
Terug
Bovenaan Onderaan