Enquête Motor/brommerhelm profielwerkstuk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ingevuld, hoewel vraag 3 wel wat kort-door-de-bocht is.
Want ik houd met meer dan 2 factoren rekening.
 
Ook maar even ingevuld.

Centrale vraagstelling zal wel iets zijn in de trend van; "Op basis van welke gronden besluiten mensen uit diverse leeftijdscategoriën een helm aan te schaffen". Meer info kun je denk ik niet uit de antwoorden halen.

Conclusie zal wel worden dat verstand met de jaren komt :o
 
Ook maar even ingevuld.

Centrale vraagstelling zal wel iets zijn in de trend van; "Op basis van welke gronden besluiten mensen uit diverse leeftijdscategoriën een helm aan te schaffen". Meer info kun je denk ik niet uit de antwoorden halen.

Conclusie zal wel worden dat verstand met de jaren komt :o

dinsdag 15 februari 1994
 
Wel grappig dat TS de keuzemogelijkheid "Keurmerk" mee geeft. Zónder (CE) keurmerk mag je een helm niet eens gebruiken op de openbare weg en/of circuit dus ik neem aan dat niemand een helm uitzoekt op basis van een keurmerk.

Misschien dat 'ie bedoeld dat er diverse "test-gegevens" zijn te vinden over de meeste typen/merken helmen, maar ook die gegevens kun je op diverse manieren interpreteren doordat een helm met de classificatie "zeer goed" ook niet per definitie de veiligste is voor iedereen (pasvorm is in dezen belangrijker, IMHO).

Voor TS: Klikje, daar kun je het een en ander aan testgegevens vinden aangaande de meeste typen/merken helmen. Het filmpje van "Blik op de Weg" is denk ik ook wel interessant voor je om te bekijken, zeker vanaf ~ 8.00 minuut.
 
Laatst bewerkt:
Ingevuld,
Wel erg weinig 3 vragen.

Wat is je hoofdvraag?
En wat zijn je deelvragen die je uit gaat zoeken?

Succes,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan