Ervaring Danmoto rearsets

Ja, verwacht er maar niet te veel van.

Heb 2 jaar met zo'n set rond gereden. Overal komt speling op (schakelpedaal, schakelhevel) en werkelijk waar alles trilt los, voor gebruik dus even onderdompelen in loctite dus.
 
Ja, verwacht er maar niet te veel van.

Heb 2 jaar met zo'n set rond gereden. Overal komt speling op (schakelpedaal, schakelhevel) en werkelijk waar alles trilt los, voor gebruik dus even onderdompelen in loctite dus.

zo'n vermoeden had ik al voor die prijs. Bedankt!
 
Nou

Ik heb ook zo iets maar dan van RIZOMA.... en ook ik moest overal loctite doen anders trilde hij ook los dus dat is niet eens zo raar
 
Deze heb ik....

goedkoop was het absoluut niet nee

apply_img_filters.alk


apply_img_filters.alk



450€ de set ongeveer.... tot 650€
 
Laatst bewerkt:
En de lager van Rizoma trap je ook gewoon kapot.

Aan de schadelijke heb ik zo al eea aan moeten passen omdat hier zijwaarts veel speling op kwam.

Duur is dus niet altijd goed!
 
Ik heb deze besteld gezien er voor de Aprilia Shiver bijna geen andere zijn, via eBay.

www.rosmoto.it

Zit leuk spul tussen voor niet al teveel geld, kwaliteit heb ik nog geen ervaring mee!!
 
Op internet lees is best veel goedsover chin rearsets. RSV4 racers zijn er bijv erg te spreken over.
Vooral bij een val is het wat minder kostbaar om te vervangen dan een Rizoma setje... En ze breken echt niet zomaar af tijdens het rijden.

Pasvorm kan wat minder zijn misschien. Tegen het eventuele lostrillen kun je idd wat locktite gebruiken.

Overgiens trilt er bij sommige motoren ook wel eens wat OEM equipment los... 8-)
 
Laatst bewerkt:
maar begrijp me niet verkeerd...

ik heb loctite moeten gebruiken maar dat is echt maar een aantekening, ik zou geen betere kunnen wensen zeg maar
mijn rizoma set is echt perfect! alles is verstelbaar zelfs afstand/hoek tussen voetsteun en pookje van de pedaal
voetsteun kan je ook hoger/lager zetten en naar voren/achteren.

voorbeeld, vorig jaar het pookje van mijn rempedaal aan de grond gereden en afgebroken ( ja ja, zo plat reed ik :D ), nieuwe pookje gekocht en klaar, set is weer als nieuw!

IDEAAL zou ik zeggen en iedereen aanraden
 
Terug
Bovenaan Onderaan