Ervaring LSL rem schakelset

ricksmits

Die hard MF'er
17 mei 2015
407
1
Eindhoven
Goedenavond,

Recent ben ik trotse eigenaar geworden van mijn eerste motor, een Yamaha r6 uit 2008.

Helaas ben ik door een ongevalletje in mijn jonge jaren iets minder beweeglijk in mijn rechterknie waardoor er een irritatie voorkomt in mijn rechterbeen bij het rijden op een supersport.. Het rempedaal iets lager zetten zou dit waarschijnlijk een stuk verbeteren aangezien dan de hoek van de knie iets groter word..

Nu ben ik er een beetje voor aan het rondkijken en ben uitgekomen op de site http://www.lsl-online.nl/contents/nl/p22234.html.

Prijstechnisch toch een uitgave maar ik denk dat dit het wel waard is.. Echter heb ik geen ervaring met betrekking tot deze aanpassing en zou graag mensen horen die ervaringen hebben met dergelijke systemen... Niet om op de goedkoopste set uit te komen, wel kwalitatief gezien de betere..

Dus bij deze, zijn er hier mensen die een dergelijk systeem hebben gehad en wat zijn de ervaringen met jou merk/type.

Gr Rick
 
Om even terug te komen op de vraag, mogelijk toekomstige searchers die er iets aan hebben.

Ik heb het besteld, en het is super degelijk! Duurde iets meer als een week voordat het er was ondanks dat er werd gezegd dat het 3 dage zou duren maar toch.

Aanradertje
 
Terug
Bovenaan Onderaan