heeft iemand ervaring met MOTORENenzo B.V.

Ik ben daar recent geweest, en dat is een prima plek om een motor te kopen. Goede bekende van me doet (naar volle tevredenheid) ook regelmatig zaken met ze...



(verwar ze nietmet MotoXpert in Dronten, want daar zijn vele slechte verhalen over bekend)
 
Over het kopen van een Harley is genoeg te vinden op het forum. Doorzoek maar eens wat Harley topics dan zie je genoeg valkuilen die je moet ontwijken. Bijvoorbeeld in een topic over die andere genoemde zaak in Dronten.
Ik ken deze zaak niet.
 
Ken motoren enzo in dronten goed.
Mijn motor komt bij ze vandaan.
En ook daar geslaagd voor leren motorbroek en handschoenen.
Twee aardige mannen die passie voor motoren hebben.
Hebben wel veel choppers en bobbers staan.
En hebben zich ook gericht op mooie tweetakt racers.
Zaak ziet er netjes uit en de twee eigenaren zijn aardige mannen.
En als je wat wilt weten ga er heen praat met ze en ga de motor bekijken beter dan achter een pc of tablet vragen over info of iemand ze kent.
Succes met wat je besluiten gaat.
dank voor je reactie heb vrijdag een afspraak
 
Gok dat de topic starter al heel veel info uit de antwoorden heeft gehaald.

Je vraagstelling doet mij vermoeden dat je weet dat dit wel het motormerk is waar het meest mee wordt gekl…
En uit je vraag volgt ook nog dat je niet in die valkuil terecht wil komen.

Denk dat het wel gaat goed komen.

En kijk uit voor de ‘roze bril’ 😉
 
Hmm ik wilde Sukayaho citeren maar een moderator is me voorgeweest _O- :+
Nee hoor, zo ziet het er niet uit als een moderator ingrijpt en/ of edit.
Dit heeft suckmayo zelf gewijzigd in een punt, anders was het van anderen ook wel aangepast uit eerlijkheid/ gelijkheid.

Maar sorry Lucie n voor het offtopic gaan in jou onderwerp/ vraag.

Mocht je interesse hebben in een specifieke motorfiets dan kan je daar een aankoop keuring op laten doen.
Ik wou bijna zeggen, zoals bij de ANWB maar daarmee doe je die man tekort:
Erik van Lent motorkeuringen
 
ik ben vol verbaasd wat een simpele vraag van mijn kant veroorzaakt gewoon alleen de vraag of iemand deze zaak kent en de ervaringen meer niet
 
ik ben vol verbaasd wat een simpele vraag van mijn kant veroorzaakt gewoon alleen de vraag of iemand deze zaak kent en de ervaringen meer niet
Voor techniek zit je hier goed. De 'humor' moet je maar op de koop toe nemen.
Gewoon bij de motor gaan kijken en iemand meenemen. Luisteren naar het vethaal achter de motor en kijken of het klopt.
Succes in ieder geval!
 
Terug
Bovenaan Onderaan