ervaring met avon`s supermoto banden?

Nu nog leren te quoten daar bovenaan. :+

En als je onderuit gaat is het altijd je eigen schuld, tenzij er olie o.i.d. ligt en toch Michelin Pilot Powers hebt. ;)

Een goede band geeft namelijk ook aan slechts een gemiddelde rijder door als de weersomstandigheden niet voldoende grip kunnen bieden. :}

En deze banden van Avon zien er gaaf uit! 8-) Hoe bevallen ze ondertussen?????
 
Nu nog leren te quoten daar bovenaan. :+

En als je onderuit gaat is het altijd je eigen schuld, tenzij er olie o.i.d. ligt en toch Michelin Pilot Powers hebt. ;)

Een goede band geeft namelijk ook aan slechts een gemiddelde rijder door als de weersomstandigheden niet voldoende grip kunnen bieden. :}

En deze banden van Avon zien er gaaf uit! 8-) Hoe bevallen ze ondertussen?????


Zo knap met die computers zoals velen van jullie ben ik jammer genoeg niet ;(
(maar velen van jullie kunnen daarintegen weer geen huis bouwen zoals ik :9 )
De avon`s bevallen nog steeds uitstekend..glijden nog steeds niet,rij r1-tjes op het klaverblad in de weg(of hun mij in de bochten ;) )en ze slijten ook niet echt en daarbij zijn ze stukken goedkoper dan die ronde franse dingen,met hun verouderde techniek om meerdere rubbersoorten in 1 band te stoppen(maar het werkt schijnbaar wel :? ) maar om terug te komen op je vraag,ik denk dat het heel verschillend is per persoon en wat je er mee wil doen..
 
Jullie hebben het nu over de allroad versie van de distanzia,dit onderwerp ging over de supermotard uitvoering...die lijkt qwa profiel erop,maar is weldegelijk anders,niet alle avon`s over 1 kant scheren
Als je het allemaal schijnt te weten, waarom begin je dan een topic? en wat is dat verschil dan, de compound toevallig?
 
Als je het allemaal schijnt te weten, waarom begin je dan een topic? en wat is dat verschil dan, de compound toevallig?


Dit topic heb ik toch ook geopend om erachter te komen of deze banden wat zijn,of niet dan..... :(
Deze banden heb ik daarna pas gekocht,en de info die ik nu weet wist ik toen nog niet.
idd,de importeur heeft me dat later verteld,op de beurs in utrecht was dat,dat de compound(mooi woord) anders gekozen is(en de onderliggende opbouw trouwens ook)
zo weer gerustgesteld? :)
 
Hallo!

kheb sinds gisteren ook de AVON Distanzia's op mijn mototje!

@ mikebike nr.1
kheb al zo'n 30 km gereden, maar ik ondervindt dat ze tegenwerken in de bochten.
de bochten moeten op voorhand precies beter ingeschat worden, omdat ik met meer kracht moet insturen :? ligt dat aan mijn moto, de banden die nog nie genoeg ingereden zijn, of ondervind jij hetzelfde?

full

kmoet wel zeggen dat ze er heel goed uitzien })
 
hallo,

wie heeft er ervaring met de avon distanzia voor onder een super motard. ik wil er zo`n setje onder gooien omdat we veel de verharde/onverharde bospaden in gaan. Maar ik wil ook nog wel vol de bochten in kunnen klappen. ik heb een husqvarna sm610ie. of heeft er iemand een betere optie???

groetjes Timmy
 
Timmy! Ouwe bosaap.. ik zat ook al voor deze bandjes te kijken.. maar meer voor van de winter,plakt volgens mij niet zo hard als een maxxis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan