Ervaring met Delkevic?

DjoeZty

Die hard MF'er
22 jan 2003
572
0
Hallo mede M-F-ers!

Wie-o-wie van ons heeft ervaring met aftermarket/imitatie onderdelen van Delkevic?
Ik ben voornemens om een radiator van ze te kopen, kost 165 euris tegen 454 :( origineel in NL.

Is dit easy-money of wordt het goedkoop=duurkoop? :?
Kortom, wie deelt zijn ervaringen met Delkevic?

Alvast bedankt voor de reacties!

MVG,
DjoeZty
 
Ik heb wel eens een RVS uitlaatspruitstuk gekocht van Delkevic, daar was niets mis mee qua afwerking en pasvorm.
 
ja. niet persoonlijk, maar op het svrider forum, waar ik weleens rondhang, is er iemand met zo'n radiator. hij heet het maar een paar maanden maar tot nu toe geen klachten. ik heb er ook een besteld, maar heb hem nog niet binnen!
 
Hmm nooit van gehoord.. Maar je hebt ook genoeg motoronderdelen websites. Misschien dat daar een radiator op staat :?

Betwijfel het, ben al een half jaar op zoek, maar die dingen schijnen heel schaars te zijn. Misschien omdat SV's ook gebruikt worden voor CUP racen...

Aan de andere kant, dan zouden imitatie onderdelen makkerlijker te verkrijgen zijn :?

Als iemand het tegendeel kan bewijzen, PM me dan AUB. :}
 
Delkevic maakt best goed spul.......
Ze waren niet voor niets vroeger toeleverancier voor Akrapovic (uitlaatbochten ec.). Dat is gestopt toen ze zelf complete uitlaten gingen leveren...... Deze zijn (zeker voor de prijs) van prima kwaliteit, het zit netjes in elkaar met goede materialen.
 
ik heb mijn radiator binnen, ziet er zeker goed uit! kan hem helaas nog niet testen omdat de motor niet rijdt, maar je ziet meteen dat dit geen goedkoop product is. ben dus dik tevreden en heb alles voor 147 euro geleverd gekregen!!!

radiatord.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan