Ervaring met Pirelli Dragon Supercorsa's??

Gixru

MF'er
20 aug 2005
223
2
Zwolle
Heeft iemand ervaring met de Pirelli Dragon Supercorsa's.
Heb laatst een setje gekocht, maar ik heb het idee dat het straatbanden zijn?!

Ik vraag me nu dus af of dit de meest handige banden zijn voor op m'n SRAD circuitfietsje.
 
De supercorsa's zijn circuitbanden. Er mag wel mee op straat gereden worden (zijn gehomologeerd).
Ik rij nu al 2 jaar met Pirelli Dragon Supercorsa SC2 op circuit, perfecte banden daarvoor.

De Pirelli Diablo Corsa is de straatband van Pirelli.
 
Volgens mij heb ik geen SC. Maar goed, ik ben weer wat gerustgesteld. Bedankt voor de reactie!
 
nee echt helemaal compleet waardeloos, en omdat ik zo`n fijne gozer ben wil ik dat setje wel van je overnemen voor 23 euro :P

Niks mis met die dingen hoor, ik vond ze erg prettig onder mijn srad op het circuit :)
 
rijden genoeg mensen met gewone powers op circuit,
weet niet wat je tijden zijn ;)

heb op straat ook een 2000km met dragon supercorsa's pro sc2 gereden,
prima bandjes, niets over te klagen ;)
 
Klinkt allemaal veelbelovend. 20 juni maar ff uitproberen op Zandvoort.

Dank voor de reacties. :}

Kan wel een slotje op wat mij betreft!!
 
Volgens mij heb ik geen SC. Maar goed, ik ben weer wat gerustgesteld. Bedankt voor de reactie!

Kan goed dat het geen SC is je hebt ze namelijk ook gewoon in straatuitvoering. Zelfde geld voor het nieuwere type Diablo's, die zijn er ondertussen ook in de straatuitvoering.
Soms moet je even zoeken naar het stickertje op de zijkant vd band. anders kijken naar gekleurde strepen in de lengterichting vd band. (groen/wit= sc2 bijvoorbeeld)
 
Ik zie jullie hier babbelen over Supercorsa's en wellicht heb ik iets interessants voor jullie:

Pirelli Dragon Supercorsa PRO SC1 120/70-17 € 112,29
Pirelli Dragon Supercorsa PRO SC2 120/70-17 € 112,29
Pirelli Dragon Supercorsa PRO SC2 180/55-17 € 137,81
Pirelli Dragon Supercorsa PRO SC2 190/55-17 € 146,74