Ervaring met Pirelli Dragon Supercorsa's??

Gixru

MF'er
20 aug 2005
223
2
Zwolle
Heeft iemand ervaring met de Pirelli Dragon Supercorsa's.
Heb laatst een setje gekocht, maar ik heb het idee dat het straatbanden zijn?!

Ik vraag me nu dus af of dit de meest handige banden zijn voor op m'n SRAD circuitfietsje.
 
De supercorsa's zijn circuitbanden. Er mag wel mee op straat gereden worden (zijn gehomologeerd).
Ik rij nu al 2 jaar met Pirelli Dragon Supercorsa SC2 op circuit, perfecte banden daarvoor.

De Pirelli Diablo Corsa is de straatband van Pirelli.
 
Volgens mij heb ik geen SC. Maar goed, ik ben weer wat gerustgesteld. Bedankt voor de reactie!
 
nee echt helemaal compleet waardeloos, en omdat ik zo`n fijne gozer ben wil ik dat setje wel van je overnemen voor 23 euro :P

Niks mis met die dingen hoor, ik vond ze erg prettig onder mijn srad op het circuit :)
 
rijden genoeg mensen met gewone powers op circuit,
weet niet wat je tijden zijn ;)

heb op straat ook een 2000km met dragon supercorsa's pro sc2 gereden,
prima bandjes, niets over te klagen ;)
 
Klinkt allemaal veelbelovend. 20 juni maar ff uitproberen op Zandvoort.

Dank voor de reacties. :}

Kan wel een slotje op wat mij betreft!!
 
Volgens mij heb ik geen SC. Maar goed, ik ben weer wat gerustgesteld. Bedankt voor de reactie!

Kan goed dat het geen SC is je hebt ze namelijk ook gewoon in straatuitvoering. Zelfde geld voor het nieuwere type Diablo's, die zijn er ondertussen ook in de straatuitvoering.
Soms moet je even zoeken naar het stickertje op de zijkant vd band. anders kijken naar gekleurde strepen in de lengterichting vd band. (groen/wit= sc2 bijvoorbeeld)
 
Ik zie jullie hier babbelen over Supercorsa's en wellicht heb ik iets interessants voor jullie:

Pirelli Dragon Supercorsa PRO SC1 120/70-17 € 112,29
Pirelli Dragon Supercorsa PRO SC2 120/70-17 € 112,29
Pirelli Dragon Supercorsa PRO SC2 180/55-17 € 137,81
Pirelli Dragon Supercorsa PRO SC2 190/55-17 € 146,74

Dat zijn de prijzen voor deze inkoopactie; levering eind juni ;)

Mochten jullie interesse hebben, kun je me een mailtje sturen. Mailadres staat in m'n profiel :)
 
En het wordt nog mooier:

Pirelli Diablo Supercorsa PRO SC2 120/180 € 270,00

Deze prijs geldt alleen bij genoeg animo, dus als je interesse hebt, ff via de mail laten weten ;)
 
Heeft iemand ervaring met de Pirelli Dragon Supercorsa's.
Heb laatst een setje gekocht, maar ik heb het idee dat het straatbanden zijn?!

Ik vraag me nu dus af of dit de meest handige banden zijn voor op m'n SRAD circuitfietsje.
Je hebt van de supercorsa's straat versies. Even goed kijken wat de aanduiding op de band aangeeft.
 
En het wordt nog mooier:

Pirelli Diablo Supercorsa PRO SC2 120/180 € 270,00

Deze prijs geldt alleen bij genoeg animo, dus als je interesse hebt, ff via de mail laten weten ;)


Bij genoeg animo kan ik ze direct leveren voor deze prijs. ;)
 
:Z Enige verschil is dat jij ze met winst verkoopt en dus een handelaar bent :W

maakt toch niet uit voor degeen die ze aanschaft.
bedoel of je bij de een nu 270 betaalt of bij de andere.

maar voor rond de 270/275 kun je de meeste dragons wel ergens aanschaffen.
en als je goed zoekt voor nog wel wat minder ook.

ik ben eerder geinteresseerd in goedkope diablo's :)



edit shiiiiiit ik lees eroverheen :+ ff mailen :P
 
Laatst bewerkt:
:Z Enige verschil is dat jij ze met winst verkoopt en dus een handelaar bent :W


Hmm, volgens mij heb je op een ander forum vermeld dat je er ook winst op maakt. Alleen is je winstmarge lager. Beiden handelaars dus en voor de koper maakt het niks uit. Komt het tot een prijzenoorlog dan ben jij het sjaakie gezien hij ze zonder verlies onder uw prijs kan verkopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan