NeoC
Die hard MF'er
Goeie middag allen,
Ik zit me vanmiddag te bedenken wat ik wil als ik mijn rijbewijs heb. Nu trekt het idee mij wel dat filerijden op een motor 100% leuker is dan in een koekblik
en woon/werkreizen op de motor doen/
Ik zit me nu dus af te vragen, ik wordt als ik ben afgestudeerd waarschijnlijk een consultant (programmeur, projectleider). Dit houdt in dat ik wisselend bij klanten terecht kan komen en dus veel aan het reizen ben. Reizen in deze tijden wordt steeds trager (lees:filerijden) en zou ik willen weten of er mensen zijn die als consultant op de motor stad en land afreizen.
Wat ik dus graag wil weten:
De search hielp mij iig niet verder (of ik kon de goede woorden niet vinden
)
Ik zit me vanmiddag te bedenken wat ik wil als ik mijn rijbewijs heb. Nu trekt het idee mij wel dat filerijden op een motor 100% leuker is dan in een koekblik
en woon/werkreizen op de motor doen/Ik zit me nu dus af te vragen, ik wordt als ik ben afgestudeerd waarschijnlijk een consultant (programmeur, projectleider). Dit houdt in dat ik wisselend bij klanten terecht kan komen en dus veel aan het reizen ben. Reizen in deze tijden wordt steeds trager (lees:filerijden) en zou ik willen weten of er mensen zijn die als consultant op de motor stad en land afreizen.
Wat ik dus graag wil weten:
- Wat voor werk doe je dan precies (en hoe wisselend zijn de klanten)?
- Ga je op de motor of heb je weloverwogen toch het koekblik gekozen?
- Hoe ga je om met je kleding/helm als je bij een klant bent?
- Zit er echt veel reistijdverschil tussen motor/auto of is de manier van reizen gewoon te goed op een motor?
De search hielp mij iig niet verder (of ik kon de goede woorden niet vinden
)
Als ik aankom even omkleden, haar goed doen en het lijkt net alsof je met het blik bent 
.
altijd.
)