Ervaring motoshopping.com

Kjevdboo

Rookie
31 jul 2019
3
1
Hallo allemaal,

Op korte termijn wil ik een nieuwe Shoei helm aanschaffen. Nu kwam ik uit op de Franse website www.motoshopping.com. Ze hanteren normale prijzen, echter is toevallig het type helm dat ik wil 32% afgeprijsd. Nu vind ik op internet totaal geen reviews van ze. Ook op hun facebook pagina staan geen reviews of berichten van klanten. Heeft toevallig iemand ervaring met deze webshop?

Groet
 
Geen ervaring met webshops maar Ten Kate in Nieuwleusen heeft ook nog aardig wat liggen in de sale afdeling zag ik zaterdag.
 
Geen ervaringen.
Let wel even op met aankopen in het buitenland. Wanneer je iets retour moet sturen kunnen de verzendkosten naar het buitenland best fors zijn. Laat staan als ergens gedonder is met je bestelling, dan heb je (vaak) liever een Nederlandse winkel ;)
 
Geen ervaring met webshops maar Ten Kate in Nieuwleusen heeft ook nog aardig wat liggen in de sale afdeling zag ik zaterdag.

Bedankt voor de tip! Ik heb Ten Kate even een mailtje gestuurd. De NXR Rumpus is net niet voorradig in de gewenste kleur/maat. Hopelijk kan die besteld worden!

En inderdaad, mijn voorkeur gaat ook uit naar een Nederlandse webshop. Al heb ik ook prima ervaring bij verschillende shops uit Duitsland en de UK. Maar een shop zonder recensies die een NXR aanbied voor 304 euro is wellicht ook wat mooi om waar te zijn.
 
Als je al iets besteld in het buitenland doe het dan met Paypal. De aankoop is een stuk veiliger, EN je kan de retourkosten declareren welke je terug krijgt van Paypal (enkele keren per jaar is dat volgens mij).

EDIT: Zo heb ik laatst een leren pak en laarzen terug gestuurd naar FCMoto. De verzendkosten waren rond de 30 euro en die zijn vergoed door Paypal.
 
Hallo allemaal,

Op korte termijn wil ik een nieuwe Shoei helm aanschaffen. Nu kwam ik uit op de Franse website www.motoshopping.com. Ze hanteren normale prijzen, echter is toevallig het type helm dat ik wil 32% afgeprijsd. Nu vind ik op internet totaal geen reviews van ze. Ook op hun facebook pagina staan geen reviews of berichten van klanten. Heeft toevallig iemand ervaring met deze webshop?

Groet
Dan moet je daar dus wegblijven. Geen reviews of ervaringen?
Dan zijn ze ofwel nieuw, ofwel het is een nep-webshop.
Vaak kopiëren ze de webshop van een ander bedrijf, veranderen wat prijzen om het interessant te maken, en een paar weken later zijn ze verdwenen.
 
Bedankt voor de tip! Ik heb Ten Kate even een mailtje gestuurd. De NXR Rumpus is net niet voorradig in de gewenste kleur/maat. Hopelijk kan die besteld worden!

En inderdaad, mijn voorkeur gaat ook uit naar een Nederlandse webshop. Al heb ik ook prima ervaring bij verschillende shops uit Duitsland en de UK. Maar een shop zonder recensies die een NXR aanbied voor 304 euro is wellicht ook wat mooi om waar te zijn.
€304 is wel erg weinig.


Maar als je een NL websjop zoekt met lage prijsgarantie.
 
Geen ervaring met die webshop, maar ik heb 'm even door de Whois gehaald en daaruit heb ik geen reden om te twijfelen gevonden eigenlijk.
Domein is in 2003 geregistreerd door Westbike en als je daar .fr achter plak kom je op de website uit van een kawasaki/suzuki dealer in Frankrijk.

Lijkt me dus gewoon een legitieme webshop waar je -naar mijn idee- gerust een bestelling kan plaatsen. En zodra je met paypal of creditcard betaalt lijkt het me volledig veilig ivm aankoopbescherming.
 
Terug
Bovenaan Onderaan